< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

Moj blogić

trabunjat ću o svemu i svakome po malo


-lav sam po horoskopu
-bavim se rukometom; golmanica sam-br 12!
-obožavam rukomet, skijanje i nogomet
-Barcelona je klub koji obožavam, što se tiče nogometa i rukometa
-najgradovi su mi Cannes, Monaco i Monte Carlo, dobro i Barcelona
-a gradić u kojem ja obitavam se zove Karlovac
--a četvrt se zove REPUBLIKA OF RAKOVAC

You Are Sunshine

Soothing and calm
You are often held up by others as the ideal
But too much of you, and they'll get burned

You are best known for: your warmth

Your dominant state: connecting
What Type of Weather Are You?



Ljudi koji su u mojem životu sve- Moja LJubav, Sanja. Nana, Sara.... Volim vas!



Kolko vas ima, jebote kolko va




Free Website Counter
Free Website Counter



i like to loooooooook :)

everybody's foolcool
moja mucicasmokin
Apokalipsablabla
Anonimna mala brineta :)
Penny
posebno djevojčezujo
Čikita
Validanaughty
Zanimljiv blogićsmijeh
Banijanackiss
Klodicathumbup
Rudlava malasmijeh
Kirshnablabla
Penellope
Šojaticaburninmadparty
Tenacerek
Mrkvica kiss
Plava je-pa što onda??? nut
Rafy mah
Vrag s licem anđela burninmad
Rea bang
Tina

Sjećanja


Stare ruže na stolu stoje,
Nepročitane stranice knjige
mjesece broje...

Moja sjećanja...

U ormaru još je stari poklon,
Ona prazna rama.
Čeka tvoju sliku,
A ja još uvijek sama!

Čekam sjećanja...

Kao uveli cvijet s kojeg
zadnja latica pada,
Kao tužna priča
koja nema kraja...

Sjećanja...

Kao proljetna kiša,
Kao magla u noći,
Čekam, gledam...
Hoćeš li doći?

Ostaju mi sjećanja...

Ostavljena sam ovdje,
Da te volim.
Dok me bude,
Dok postojim...

GOTOVO JE....

Sutra će možda biti kasno!
Kasno za nas, kasno za sve...

Sutra kad se probudiš
možda shvatiš kako je kad sve izgubiš!
Smeđe oči moje više nisu tvoje;
Sve si izgubio, izdao me...
Povratka nema!

Sutra...kad sjetiš me se bit će kasno,
kasno za nas, kasno za sve!
Sutra kad zaspiš, sjeti se mene...
Zamisli topli dodir i reci tiho: "Gotovo je!"


ODLAZIM

Neću više slušat priče tvoje
danas odlazim!
Ostavljam te!
Shvati, gotovo je..

Svaki dan nova laž
Zar misliš da je lako?
Zar misliš da je lako
voljeti i trpiti?
Ne, nije...
Za mene više nije!

Odlazim, idem,
gdje nećeš me naći!

Neću, ne želim te više,
više kraj sebe!

Svaki dan nova bol!
Svaki dan novo opravdanje!
Zar misliš da je lako?
Nije... odlazim!



Hari Mata Hari - Lejla

Niz polje vjetar miriše
i bol me prati kao sjena
da l' negdje za mnom uzdišeš
gdje si od mene sakrivena

U kosu stavi ruzmarin
i jedan cvijet kraj sadrvana
Lejla, zar bi mogla ti
drugog voljeti

Golube, moj golube
nosi joj suze mjesto pjesme

Ako te sutra zaprose
znaj tamo neću biti ja
lako se tuge oproste
al' samo ljubav nikada
zar bi mogla ti drugog voljeti

Golube, moj golube
nosi joj suze mjesto pjesme
ja odlazim k'o da sam kriv
što voljeh onu koju ne smijem



GLEDAM U DALJINU

Gledam u daljinu i smijem se.
Smijem se od sreće.
Ono što je daleko, čini
se itekako blizu.

Ono što je drugima nestvarno,
meni je stvarno.

Kad drugi plaču, ja se smijem.
Gledam u daljinu i smijem se.

Smijem se nesreći u lice,
smijem se tuzi.
Smijem se prošlosti!

Gledam u daljinu i smijem se..
Da, sretna sam...
Smijem se...
Smijem se...
U daljini sam i smijem se!



VOLIM TE

Ako sutra moje oči se ne otvore
Ako ne stignem reći ti sve
Znaj da volim te!

Ako me nova zora ne probudi,
Poslušaj što će reći ti ljudi:
"Zauvijek u srcu nosit će te
Voljeti nikad prestati neće!"

Ako za mene sutra ne svane,
Ako ne ugledam bjelinu dana,
Bijelu ružu baci na lijes,
Nemoj skriti suze, tužna sam i ja
Što Bog me uze...

Poljubi ružu k'o što bi mene,
Ne dopusti da naša ljubav uvene.
Iako me nema,iako nisam tu,
Zamisli me u svom naručju.

Jer, ako sutra nikad ne svane,
Ako moje oči se ne otvore,
Ako ne stignem reći ti sve,
Znaj, VOLIM TE!

PPlayful
EExcellent
TTame
RRelaxing
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

nedjelja, 04.03.2007.

I'LL BE THE ROCK YOU CAN BUILD ON

Ojla svima. Shady's back, back again! Nema što. Nemam baš nešto previše za pisati, pa zato se nisam ni javljala ovih desetak dana. Kod mene vam je sve po starom. Niš previše novoga. Monotono. Dosadno.
Imala sam jedino malo uzbuđenja jer sam bil aljuta na svog dragog. Poludila sam jedan dan. Bio je buban. Nažalost. Ali nije bio dobar. Uopće nije htio ležat, nego je laufao okolo. Poludila sam.burninmad Ja se doma brinem jel njemu dobro i sve, a njega nema. Možete si mislit? Poživčanila sam totalno. I rekla sam mu neke stvari za koje mi je kasnije bilo žao. Ali tada sam ih stvarno mislila. Nije da sam se zaletila. Znate, sama sebi sam obećala da si biše neću dopustiti da budem nadrkana zbog nekog, da se loše osjećam, ali opet si to dopuštam. Opet si dopuštam da me izbaci iz takta. I to sam mu rekla. Da sam sama sebi obećala neke stvari. I rekla sam mu da je jako neodgovoran, što i je. Mislim ako si bolestan i imaš 38 temperaturu, onda ležiš valja. Ali ja se očito više brinem nego što bih trebala. E neću više. Ako se sam neće pazit, ne mogu ni ja trčat za njim ko da sam mu mama. On mi nije ništa zamjerio naravno, ali meni su došle neke stvari u glavu i jučer sam mu se ispričala. Naravno reko mi je da sam blesava što se uopće ispričavam jer se nije niš naljutio, ali meni je sada lakše. I opet sam si jučer nešto obećala-a to je da ću držat jezik više za zubima.zaliven Sada mu je dobro. Sva sreća!!!
Ajmo dalje. Jučer smo imale tekmicu. Počeo je drugi dio sezone. Ovo nam je bilo treće kolo, s tim da smo drugo bile slobodne jer je Poreč odustao od natjecanja. I dobro smo počele. Otvorile smo vaj dio sezone s dvije pobjede. Divan osjećaj. Jučer smo dosta loše igrale. Ali usprkos tome, uspjele smo pobijediti, što mi je jako drago. Reko je trener da će nas ubit. Hehe! Siroće, on je inače srčani bolesnik, pa si možete misliti koji su to šokovi bili za njega. Ali bitno je da su 2 boda tu... I nadam se da će ih još biti! njami

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


|komentiraj 45| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.