ossimpleljubica

25.06.2009., četvrtak

DOMOVINI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Draga moja Domovino,

Kažu, odredit ćemo jedan dan u godini i tada ćemo slaviti Dan državnosti. To bi, valjda , trebao biti tvoj rođendan. Onda se ti isti posvađaju oko toga koji bi to dan trebao biti, pa nekoliko godina slavimo jednu zgodu, nekoliko godina neku drugu...Ispada da nitko nije siguran kad si ti, zapravo, rođena.
Možda bismo svi mi trebali zaviriti u svoje srce i tamo potražiti pravi, najvažniji podatak o tvom postanku.
Je li to ono vrijeme kad su ovamo došli Tuga, Buga, Kosenc, Muhlo, Lovel, Kluk i Hrovat?
Je li to onaj čas kad je pala prva krv da bi se obranilo tvoje žito, more, nebo?
Je li to vrijeme kada su naši davni preci shvatiti da si ti "onaj komad zemlje što ga je Bog za sebe čuvao", pa onda poklonio nama?
Je li to zapravo cijela povijest suza, krvi i ratova za tebe, pa ti je rođendan ustvari svakoga dana iznova?
Tvojim valovima i tvojim brazdama neprekidno teku krv i znoj, što te čini neprocjenjivom.
Kada te povijest obuče u dronjke, kada te osramote, kada ti pljuju u lice, ti svijetliš kao dragulj.
Ti si, Domovino moja, bezvremenska. I svakoga jutra ti je rođendan. Stoljećima nas dočekuješ i ispraćaš poput majke. Želim ti više sreće nego što si imala do sada. Želim ti više ljubavi nego što je dobivaš. Želim ti da se tvoja djeca bolje slažu nego sada.
Neka te čuva Bog.

24.06.2009., srijeda

MOLITVA ZA ZDRAVLJE PO MILOSRDNOM ISUSU


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Milosrdni Gospodine,
Ti si primjerom pokazao kako s pouzdanjem u Boga
treba prihvatiti patnju i nositi svoj križ.
Svrni svoj pogled na nas i ozdravi naše duše i tijela.

Daj da Tvoja Predragocjena Krv prokola našim bolesnim tijelima,
daj da nam olakša boli , donese utjehu,
a ako je volja Tvoja, i u potpunosti neka nam vrati zdravlje.

Tvojoj se svetoj volji u potpunosti predajemo,
pa ako treba trpjeti,
neka to bude iz ljubavi prema Tebi!

Daj nam jakosti i ustrajnosti nositi teški križ bolesti i trpljenja
te ga neprestano prikazivati Tebi,
u znak zadovoljštine za sve uvrede koje se nanose Tvom Presvetom Srcu,
na nakanu za svetu Crkvu,
za svetog Oca Papu i sve koji su u potrebi.
Isuse ja se uzdam u Tebe, smiluj se nama i cijelom svijetu.
Amen!

19.06.2009., petak

SRCA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovih dana se u mom životu tka nešto bogato, vrijedno, nešto što ne mogu obuhvatiti svojim razumom, jer se bojim da ne pokvarim svojim skromnim razmišljanjima to prelijepo tkanje...
Već dvadeset godina se s dva najveća Srca spaja moje i Jedinčevo. On se nije mogao odlučiti, pa je prvi put zaplakao nešto poslije ponoći , utječući se Srcu Marijinu. Je li ta mala duša već tada tražila majku...najavljujući svoj dolazak dan prije, iz Sinovog Srca...ulazeći u ovaj hladni svijet u kojem ga je negdje drugdje željno čekalo moje naručje, a ono koje ga je trebalo zagrliti ga je odbacilo?
Rođen je moj Jedinac kratko iza ponoći prije dvadeset godina na dan Marijina Srca.
Ja sam ga prvi puta privila uz svoje srce nekoliko dana kasnije.
Već godinama molim oba Srca da umire kovitlac u grudima mog milog djeteta, koje je negdje u sebi ipak pohranilo sjećanje na hladnoću koja ga je dočekala ...
Dobro mi došao, sine moj, poklonjen iz Srca Sinovog i Majčinog. Želim ti da se uvijek griješ na toplini Njihove ljubavi.
Zajedno ćemo!

17.06.2009., srijeda

HVALA SVIM DRAGIM LJUDIMA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Jupiiiii!
Jedna je iza mene!
Hvala svim divnim ljudima, prijateljima koje znam i ne znam, a koji mole za mene u Brodu, Zagrebu, Splitu, Osijeku, Krapinskim Toplicama, Gospiću,Otawi...
Kad se skupi i izlijeva k jednom cilju tolika pozitivna energija, što me može obuzeti nego Božja ljubav?

Hvala i onima koji ne mole, ali osjećaju sućut i bliskost (ljubav?) s nekim koga znaju samo preko bloga. To je isto pozitivna energija s velikom snagom! Bogu ugodni su oni koji vole druge ljude i žele im pomoći nositi križ.

Hvala vam svima i neka vas u životu uvijek prati Božji blagoslov.

15.06.2009., ponedjeljak

DRAGI MOJI ,

Image Hosted by ImageShack.us
Sutra u jutro krećem po drugi put u "rat", s neizmjernom vjerom u Boga da će u svojoj ljubavi koju mi je pokazao vrlo zorno već mnogo puta, odrediti ishod koji će za mene biti najbolji.
Nadam se da ću slijedećih nekoliko mjeseci dok bude trajala kemoterapija imati dovoljno snage (u volju ne sumnjajte!) družiti se s vama na ovim našim blogovima.

Preporučam se u vaše molitve!

11.06.2009., četvrtak

U SUSRET...

Image Hosted by ImageShack.us

09.06.2009., utorak

POMOZIMO BLOGERICI IRENI BEUK

"Za one koji ne znaju ja sam Irena Beuk, na blogu ŠumarKA, na planinarskom forumu Larix. Imam 35 godina, po zanimanju sam dipl. ing. šumarstva. Radim u Hrvatskim šumama, UŠP Karlovac, na Odjelu za uređivanje šuma kao taksator. Prije godinu dana dijagnosticiran mi je tumor na mozgu.
Operacija je obavljena 13. 06. 2008. i tumor je u potpunosti odstranjen. Biopsija je pokazala da se radi o zloćudnom tumoru. Odradila sam 30 tura zračenja i 6 ciklusa kemoterapije. Zadnju sam primila prije dva mjeseca.

U ožujku mi je potvrđen recidiv. Zlo se vratilo. Operacija je bila 12. 05. 2009. Tumor je kao i prvi put odstranjen u cijelosti. Tu sada dolazim do problema. Onkolog mi za liječenje preporučuje Temodal, kao najučinkovitiji lijek za moj tip tumora. Problem je u tome što za taj tip tumora Temodal nije na listi lijekova HZZO-a, odnosno trebala bi ga sama platiti. Liječenje za običnog smrtnika nije baš jeftino i stajat će između 100 000 i 150 000 kuna. Ne znam točno jer se doze određuju prema visini i težini pacijenta. Moja obitelj i ja možemo pokriti dio troškova, ali ne možemo cijeli.

Temodal nije garancija da ću ozdraviti, niti da se tumor opet neće vratiti, ali mi je trenutno najbolja opcija za liječenje.

Patološka dijagnoza mog tumora je Ganglioma anaplasticum. Ako ju potražite putem googla naći ćete vrlo malo podataka o toj vrsti tumora.
Onkolog je potvrdio da je taj tip tumora vrlo rijedak.

Mislim da je to ovo

zlo

U fazi sam sakupljanja financijskih sredstava za liječenje, ako mi netko od vas ima želju pomoći svojim skromnim prilogom, može ga uplatiti na moj tekući račun.

Raiffeisen Bank
Irena Beuk
Br. računa 2484008-3216323110

evo, otvorila sam i devizni račun isto kod RBA

SWIFT: RZBHHR2X

IBAN: HR04 2484 0083 2900 1552 8

bank number: 2484008

Acc.NO: 3290015528


Unaprijed Vam se svima zahvaljujem i nadam se da ćete još dugo, dugo uživati u mojim fotografijama
i izvještajima s izleta."

Prenosim ovaj blogeričin vapaj za pomoć, s iskrenim i žarkim poticajem svima koji mogu neka, vođeni ljudskim i/li kršćanskim osjećajima, priteknu u pomoć!
Dobro je činiti dobro!
Sve što činimo drugima - sebi činimo!
"Ljubi bližnjega svoga kao samoga sebe!"
"Sve, dakle, što želite da ljudi vama čine, činite i vi njima!"

04.06.2009., četvrtak

PRED VRATIMA

Težina križa je adekvatna nagradi koja slijedi.
I sada sam zakoračila u razdoblje u kojem ću živjeti u skladu s tim, ne bih li makar malo odškrinula vrata Svjetlosti, dovoljno da se nekako provučem unutra kad za to dođe vrijeme. Ako ne uspijem, a ja ću pokucati, možda će me čuti i pustiti.
Moj onkolog kaže kako ćemo pokušati "kupiti" još godinu, godinu i pol. A ja kažem - Bogu u ruke. On zna najbolje.
Isus je živio svoj zadatak hodajući među ljudima. Nije računao da može eskivirati ono što je bila svrha Njegovog prebivanja među nama. Da jest, ništa više ne bi imalo smisla i Njegovo poslanje bi se relativiziralo. Njegova ljudskost je u Krvi i Tijelu, u pripadnosti ljudima po rođenju. Sve ostalo je u Njemu - Bog, Očev odraz u koji bismo trebali biti zagledani kad god nas obuzme dvojba ili mlakost.
A nama je težak naš križ i ni svijest o tome da je taj križ upravo ključ brave na vratima u Nebo, nije jača od potrebe da ga odložimo . Zato smo mi samo ljudi, a Isus je i Bog.
Da mi se nekako domoći Njegove blizine...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.