ossimpleljubica

19.06.2009., petak

SRCA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovih dana se u mom životu tka nešto bogato, vrijedno, nešto što ne mogu obuhvatiti svojim razumom, jer se bojim da ne pokvarim svojim skromnim razmišljanjima to prelijepo tkanje...
Već dvadeset godina se s dva najveća Srca spaja moje i Jedinčevo. On se nije mogao odlučiti, pa je prvi put zaplakao nešto poslije ponoći , utječući se Srcu Marijinu. Je li ta mala duša već tada tražila majku...najavljujući svoj dolazak dan prije, iz Sinovog Srca...ulazeći u ovaj hladni svijet u kojem ga je negdje drugdje željno čekalo moje naručje, a ono koje ga je trebalo zagrliti ga je odbacilo?
Rođen je moj Jedinac kratko iza ponoći prije dvadeset godina na dan Marijina Srca.
Ja sam ga prvi puta privila uz svoje srce nekoliko dana kasnije.
Već godinama molim oba Srca da umire kovitlac u grudima mog milog djeteta, koje je negdje u sebi ipak pohranilo sjećanje na hladnoću koja ga je dočekala ...
Dobro mi došao, sine moj, poklonjen iz Srca Sinovog i Majčinog. Želim ti da se uvijek griješ na toplini Njihove ljubavi.
Zajedno ćemo!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.