ossimpleljubica

13.07.2008., nedjelja

Odlazak '95.

Uskoro će ovaj grad napustiti jedan dragi čovjek. (Teško meni bez njega! I hvala Bogu na njemu...) Biramo neku sitnicu za rastanak. Sebično me boli njegov odlazak, a istovremeno se bezgranično radujem što se Njegovo milosrđe iznova potvrdilo i vodi ga...
Hodam ulicom. Osjećam kao da mi je netko nešto skuhao u grudima...
Odjednom, iza ugla, kroz prolaz, kroz grane ocvalog jasmina, u toplom, nježnom mlazu dotječe:"...I want to see my Jesus!"
Stoje ljudi i pjevaju.
Poslao mi je Gospodin utjehu i blagoslov.
Najljepši ukras za prvi dan ljeta.


Ovo sam napisala nekoliko dana prije Lukinog odlaska u Rim na postdiplomski studij.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.