getruda iz maovica nova stanarka u kući

nedjelja , 12.10.2008.

Image Hosted by ImageShack.us


dragi moji ne mogu van opisat koliko san sritan šta san na teveju vidijo da je ona mala iz našega kraja uspila uć u kuću od velikoga brata.
evo još drćen koda je olić gol zabijo od kako san to vidijo. ma bože moj pametna li mi je. i kako ono po gosposki priča a ne vako ki ja. dika je vidit i slušat. samo nikako jon imena upantit. kontan da se zove truda al nije to ni važno. važno je da je unišla u kuću i da smo zato svi ponosni na nju. ja mislin da bi mogla i pobidit. ko more ležat ki naša truda. nemere niko.
a evo žena mi govori da je snimila na videjo šta je rekla kad je unišla u kuću pa vas molin da pročitate.
uf ...još drćen ki prut kad pomislin da je to cila rvacka gledala na teveju...
drži mi se truda moja...

evo šta je rekla


Image Hosted by ImageShack.us
"Ja sam Gertruda, dolazim iz Maovica, po horoskopu sam bik, zapravo krava….he, he, he….., zovu me Geti, obožavam svog dečka Vilija koji me sada gleda….Booooog, Vili, srce!...Inače sam vegeterijanka i obožavam jesti zeleno, a najviše štavelj i radić..he, he, he…..Volim se puno odmarati i sanjariti…znate, jako sam romantična. Od kako sam se odbila od sise ja samo ležim i sanjarim. Maštam o tome kako bi bilo lijepo jednog dana ležati i sanjariti u nekoj dalekoj zemlji poput Australije..he, he, he…Volim izazove, pa mi ne bi bilo teško ponekad otvoriti oči na trenutak, dok sanjarim….he, he, he…
Čim sam čula za ovu Kuću, nisam ni trenutka razmišljala da se prijavim, jer sam shvatila da se time ostvaruju svi moji snovi!
Tako sam sretna što su me primili u Kuću i dat ću sve od sebe da ne razočaram sve one koji su vjerovali u mene i stalno mi govorili kako mogu prespavati jednu cijelu zimu….he, he, he…zar to nije tako dirljivo…?!
Dobro, nisam ni ja savršena, moram priznati….prijateljice kažu da sam ponekad teška i jogunasta, ali to je samo onda kada me prekidaju dok jedem ili spavam!
Zaboravila sam reći da u slobodno vrijeme rado obavljam nuždu, jer mi je mama uvijek govorila da u životu ne valja trpjeti…he, he..he…
Na kraju, šaljem veliku pusu svojoj mami i naravno, svom Viliju! Ćaoooo, dušooooo….oh, kako mi se drijema...moram brzo le...…hrrrrrrrrrrrr….hrrrrrrrrrrr..."









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.