taki je, br'te, život...

ponedjeljak , 29.09.2008.

svakojaki pisnici na svitu, mislin oni pravi a ne vaki šta se tomen uče ka ja napriliku, pišu pismice o lipizin stvarin ki šta je zalaženje sunca i miseca, udaranje valova od kamenjusine, vodopadanju, o padanju snjiga po rastin i kako mali zeko mate svoju traži kad je mećava i mraz....i svašta drugo oni pišu i slažu na rpu te pisničke slike...
eto ja nisan od taki, ja volin pisat nako kakvi je život zapravo, brez trunke ižinjavanja, baš nako kako je u pravome životu. digod je to našu korist a digod, bože moj, i nije...
takoj ova pisma o jednoj dragoj i pametnoj živini ka štaj domaće prase a kojoj je sudbina dodilila tako kratak životni vik. biće da na ovome svitu pamet ni nema niku osobitu vridnost ni nakanu.

još ću pripomenit da ova pisma nije za onu čeljad koja nikad nije vidla kako se kolje prase ni kako se kokoši osiče glava (o tome drugi put, ha, ha, ha...)





Image Hosted by ImageShack.us




Praseća balada


Ubili su naše prase
imalo je dvista kila
sad ga vuku prama guvnu
za njin krvi, lokva cila

Vrila voda tamo čeka
da se dlaka lašnje brije
otvorene još mu oči
kapas da se smrti smije

Primičen se i ja k njemu
s obe ruke vatan nogu
od studeni drćen cili
malešan san, ali mogu…

Stari meštar lešto skače
nožon sučuć na sve strane
rasiče ga po sridini
malo zatin drob ispane

Ne baca se, žene znaju
donile su velik lonac
ja još čekan šta je za me
pa je unda svemu konac

„Na ti, mali, to je tvoje!“
- reče meni meštar sigur
-„Napuši ga, pa se igraj…“
- i baci mi topli mijur!

Uzejo san šta mi dade
jer je vakat igre, šale
podigli su uto prase
na drvene nike skale



A zatizin slidi…


Topili smo loj u žmare
i meštar je prase pešta
isika ga na komade
uz ognjište prava vešta

Na gradelin meso cvrči
iz bukare plavac teče
rera leti kroz pendžeru
takoj bilo i uveče

A moj mijur balun posta
pa oskače nasri guvna
to mi osta od praseta
oj sudbino, gorka, tužna…

I.G.





mali ričnik:

rpa - hrpa
ižinjavanje - izmišljanje
kapas - kao da...
sučuć - vrteć
drob - trbuh
sigur - siguran
mijur - mjehur
vakat - pravi čas
žmare - čvarci
pešta - reže, sječe...
pendžer - prozor


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.