Ta divna Vrlika: "Tata, ja bi ovde živio!"

ponedjeljak , 28.07.2008.

Image Hosted by ImageShack.us
Foto:I.Gašpar


Image Hosted by ImageShack.us
Evo nam i naše lipe Vrlike na blogu!
Uvik san se divio pitomom vrličkom kraju kad bi onuda prolazio, te sam bio pomalo zavidan jer naše Potravlje je u usporedbi s vrličkim krajem nekako sirovo i divlje, makar i to u sebi nosi neku čar, zato što je kao takvo - baš tipično misto Dalmatinske zagore.
Vrlika je uvik bila nekako nježna, skrovita i tiha, baš idealno misto za razvijanje književnog i umjetničkog genija koji čuči u mnogomu ovdašnjem čoviku.
Eto, na slici gori je bista velikog hrvatskog književnika Milana Begovića kojemu se i danas divi sav kulturno naobraženi europski puk.
Ali, pustimo načas prošlost i staru vrličku česmu, staru kuglanu, tvrđavu, vrličko kolo i pogaču..i da dalje ne nabrajam, nego ja bi vam htio reć nešto drugo, nešto što se tiče sadašnjosti.
Naime, samo stotinjak metara od centra Vrlike koji se upravo obnavlja, nikao je velebni i prilipi sportski centar!
Osim velikog nogometnog igrališta kojeg se ne bi posramili ni neki prvoligaši, tu je i igralište s umjetnom travom za mali balun, pa košarkaško-rukometno igralište s tartan podlogom, pa zatim prekrasan teniski teren koji privlači i tenisače iz drugih županija, pa zogovi za balote.....
E, ljudi moji...
Kad je to moj mlađi sin sve vidio, samo je reka: "Tata, ja bi ovde živio!"
Triba li tome šta dodat?

Napomena: za obić sve vrličke lipote triba van nekoliko dana, ali nami je to uspilo za samo 10 minuta! Još smo i kavu popili s ljubaznim domaćinima.

Pozdrav Jakelićima, di god bili, posebno ovome u crvenoj majici koji vam je u stanju prodat demejanu rakije, čak i ako ne pijete!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.