četvrtak, 22.02.2007.

Na mladima svijet ostaje

"Zahvaljujuci" mojim cestim bolestima postala sam TV ovisnica iako znam da cu cim pocne skola to prestati biti. Uglavnom, gledam sve sto stignem pa tako i "Najslabiju kariku" koju su nedavno neke face s BBC-a proglasile boljom nego britansku verziju te emisije.Vjerovatno je sad tesko vama(da vama, jedni ste od rijetkih koji ovo citaju.Mozda zato sto ja nikad ne pisem, ali to sada nije vazno) shvatiti kako je mene "Najslabija karika" potaknula na pisanje posta? Prekjucer sam gledala tv u vrijeme kada se prikazuje vec spomenuta emisija pa ga naravno nisam ugasila cuvsi/ vidjevsi spicu NK( to bi bila Najslabija Karika). Gledam ja cijelo vrijeme i shvatim kako jedan decko puno zna. Mislim si vau, mlad, prilicno zgodan i tolko pametan. U par krugova je bio Najjaca karika, niti u jednom najslabija. Naravno "navijala" sam za njega.Dosao je u predposljednji krug. Bila sam sigurna da ce pobjediti.U tom krugu imao je jedan netocan odgovor kao i jedna gosopodja. Drugi gospodin je imao sve tocne. No ipak nas glavni lik u ovoj prici kojem je ime ak se ne varam Tomislav nije bio najslabija karika jer on je bankirao ili nesto tak ( propustila sam taj dio). No koga je stariji gospodin koji je uz Tomicu i gospodju igrao izbacio? Bilo bi razumljivo gospodju jer Tomica je ipak bio tri puta najajca karika. Uostalom mlad je, novac bi mu dobro dosao. Ali ne! Stariji gospodin izbacio je naseg Tomislava. Zasto? Zato jer mu je gospodja bliza po godinama! U trenutku kada sam cula razlog skoro sam bacila salicu caja na televizor. Ne mogu vjerovati. On je izbacio pametnog decka zato jer mu je baba bliza po godinama?! I sada dolazi pitanje: ako svijet ostaje na mladima zasto nam ga stariji ne prepuste nego se grcvito drze i ne daj Boze da bi nam nekako pomogli ili u ovom slucaju bili posteni.O ne! Ajmo sad davat priliku starijima koji su imali vec toliko sansi uspijet nekaj a ne se prijavljivat na kvizove tipa Karike. Gospodin je na svoju recenicu da mu je gospodja bliza po godinama dodao i da Tomislav ima jos puno sansi na kvizovima, ima vremena. Ima vremena? Mozda covjek zeli zavrsiti fakultet, putovat, zabavit se, a na kraju i imat obitelj. Po mome misljenju ovaj novac bi mu dobro dosao. Za izlaske, malo uzivancije. Nekoj ozbiljnoj osobi s obitelji tih 15 000 kuna i ne znaci toliko.
Ne mislim dalje izrazavat svoj bijes, ali eto morala sam negdje ovo napisat i koga sam se sjetila? Starog, dobrog bloga.

- 19:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>