četvrtak, 23.11.2006.

Call me when you're sober...

Ovaj,samo da vas obavjestim,naslov nema veze s postom.
Zašto uopće pišem ovaj post?
Zašto sam ikad počela pisat ovaj blog?
Zašto bi ikoga znaimalo ovo što pišem?
Glupa pitanja...
Drugo upozorenje:nemam kaj pametno reć,pišem jer mi je Ana rekla da pisem,pocela sam pisat zbog nekoga koj e povezan s Lilo,ali i dalje ne znam zatšto ikoga zanima to što pišem?
U školi niš posebno,osim novih jedinica nema niš novo.Hvala Bogu štrajk je.Dobro mi je došlo.Moram učit latinski,a nije da mi ide...
Neki dan sam nekaj prtljala po gitari i počnem ja neš bezveze svirat i dođe emni Petra:"Pa to je poččetak od Your Diary"!.tada i ja uviđam da to stvarno je početa od Your Diary.Petra je odkrila nes dalje.Mogla bi se sutra potrudit i poslusat koji put pjesmu pa je pokusat odsfirat.Da,ako se pitate zasto se ja tak veselim time sto sam uspijela ovo sto sam uspijela,objasnit cu vam:ja sam gitaru prvi put prima u ruke u devetom mjesce(dobro izuzev onoga kad smo susjed i ja potrgali par žica njegovoj mami,al tad sam imala oko 5 godina).Moram si nać neki ljetni poisao i ako skupim dovoljno novaca idemu Glasgow.I to negdje oko mog rodjendana.Ako sve bude po planu za prvu godišnjicu FF:FC(Franz Ferdinand Fan Cluba) bit ću u Glasgowu i ako bude bilo onako kako bi ja htijela da bude biti ce koncert za fanove(mislim Mark je to spomenuo).i onda cu ja biti na tom koncertu i docekat cu svoj rodjendan na FF koncertu.Upravo ste zaključila da sam veoma maštovita osoba.Do 1.12. ću promijeniti adresu bloga kako sam vec najavila.ostavit cu svim ljudima link,htijeli oni to ili ne.
Ovo je jedan veoma kratak post jer mi se spava,jako mi se spava.Jos uvijek ne trpim onaj forum jer sada sam procitala jos bolje bisere: jedna trinaestogodišnjakinja želi da ju prvi put poljubi Alex,mislim da postoje dva problema:
1.Alex ima curu
2.Alex joj može bit tata!
Sick!I dalje ne kužim zašto te fanulje stalno sparuju Nicka i Alexa?!?!
Niti jedan nije peder,ne znam zakaj bi one to htijele?
Bas mi se sad pije caj od kamilice.mislim da cu si ga skuhat iako mi se ne da cekat da se ohladi.vjerovatno cu prije zaspat.barem ce me docekat sutra ujutro.
Laku Noć!

p.s.ak imate visak pare/slobodni posao/poznanika koji ima slobodno radno mjesto slobodno me kontaktirajte :)

Ira

sam spomenula da mi je skrsen monitor?

- 23:35 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>