srijeda, 18.10.2006.

News...

Sam da obavjestim sve ljude koji citaju moj blog da namjeravam promjenit adresu bloga,pa ce to biti indierock.blog.hr ili tak nekaj.Uglavnom jos cu ja svim tim ljudima ostavit komentar s novim linkom.
Trenutno mi se ne da pisat post,pa nis od toga,al ajd da vas obavjestim o "novostima" u mom zivotu!
Nije bas da ih imam,al ajd nekaj cu valjda nac!
Bila sam na utakmicu Hrvatska-Andora,htijela sam ic na Hrvatska-Engleska,al me starci nisu pustili :(
7-0!Čovječe!Još kad sam dosla doma i procitala da je moja draga Skotska opobjedila Francusku sam se rastulila...
Da,Škotska je pobjedila Francusku,ali zato Ukrajinu nije...Ne moja draga Škotska je izgubila 2-0,tako da su sad pali na drugu mjesto u svojoj skupini,al dobro stignu se oni izvuć!(oprostite ako sam fulala ovo "ć" možda je č,nejde mi to bas...)
Na engleskom sam jedina u obje grupe dobila "A" iz testa(to sam napisala da se malo pohvalim :) )
Anyway,nekim cudom mi je krenulo na engleskom.samo kaj je mojoj profesorici vjerovatno vec zlo od Franz Ferdinanda,al kaj bi joj ja!Nek se privikne!Samo zato kaj sam umjesto 180 riječi napisala dvije stranice A4(i to mi je jedva stalo) ne znači da sam opsjednuta...
Neki dan,dok mi je tata bio na poslovnom putu mij e poslo poruku da pise nes u vecernjem o Alexu i pita on mene "Kaj da ti to istrgnem iz novina?".Nisam sigurna kaj su njegovi kolege mislili kad je on iz novina cupal nekaj o Alexu,al glavno da je i on to poceo radit,jer do nedavno su me mama i tata gledali ko cudakinju koja kupi neki casopis sam zato kaj unutra ima dvije recenice o Franzima i onda to izreze.
Bas sam neki dan procitala knjigu "Strange case of dr. Jekyll and Mr. Hyde( e sad..nemojte se ljutit ak nisam tocno napisala,malo sam pospana da bi se sjetila kak se knjiga tocno zove,al brijem da je to to).Good book.procitajte ju jer je tak kratka da ju mozete procitat pod velikim odmorom(skoro).
Sad cu zapocet citat Majstor i Margarita.Ta je knjiga inace inspirirala Alexa da napise pjesmu "Love & Destroy",pa se ja nadam da cu saznat nekaj novo o toj pjesmi.
E da a i predkraj sam one knjige o Škotskoj koju sam si kupila jos prije skoro mjesec dana u Algoritmu.Sad jos vise volim Skotsku!posudila sam si jos jednu knjigu o Skotskoj u British Council-u i dvd o Škotskoj.Znala sam da je full lijepa,al sam saznala da je jos ljepsa neg kaj sam mislila.Fakat bi htijela tam otic studirat.Zapravo samo zbog toga imam volje ic u skolu i ucit...Iskreno se nadam da cu biti u mogucnosti otici u Skotsku.Nisam bas sigurna da bi se uopce vratila u Hrvatsku.Bilo bi mi puno lakse tam ostat zivjet i studirat da hrvaska udje u EU,pa ja molim Boga da se to desi prije moje mature.
I jos jedna super novost je da je PayPal konacno doso u Hrvatsku.Mj tata vec zna kaj mij e zelja za Bozic!
U petak idemo na izlet,nadam se da ce to na nekaj licit ejr idemo u istru i mislim da ne bu bas prezanimljivo,al bumo vidli.
Jos sam nekaj htijela rec,al sam naravno zaboravila.Ahh....Moja senilnost...Vec je pol jedan....Sranje...sutra moram trcat na tjelesnom,ja sam sretna ak dobim 2,al nisam sigurna,jer trcanje-mrzim!
Ovaj post je vjerovatno prepun greska i ispricavam se zbog toga,mozda ih jednom prilikom popravim,a sad-LAKU NOĆ!

- 00:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>