Štefek Međimorec

subota, 02.07.2016.

POSTAL SEM PESNIK, I TO PROVI

POSTAL SEM PESNIK, I TO PROVI
Jo sem več f petem razredo i škola mi dobro ide. Nemam niti jenoga keca. Sako ljeto idem na produžno i popravek, alji se nazodnje navek zvlječem. Najbolje mi ide fizički i domačinstvo, a i s hrvackoga imam trojko. Jo joko voljim čitati knjige, alji ne se, nek samo nekoje. Meni se joko vidlo kak nekoji pesniki i književniki znodo ljepo napisati kaj je čoveko ljepo unda i čitati. To se mej joko zvidlo, pok sem i jo počel pisati pesme i tak sem postal pesnik, i to provi. Pesnik se po gracki velji pjesnik.
Na ficljeke papera sem počel pisati pesme, i to sakojočke: o morhi, o pajdošima, o poljo, o japici i mojki... O mami sem ne štel niti jeno pesmo napisati jerbo me žifcera dok pišem pesme i stolno nekaj palamudi. Rekel sem ji:
– Kaj stolno klofraš, kaj ne vidiš da sem jo pesnik i pesmo pišem. Naj me ometati i naj mi smetati.
Jempot nam je drogarica Trezika, koja nas vuči hrvacki, rekla da za domačo zadačo moramo sastaviti Jesen. A jo sem jo piatal, alji bi jo mogel napisati pesmo o jeseni i rekla mje da morem. Evo moje pesme:

JESEN

Potiho, potiho dolazi nam jesen
Več nega obadi i konj je ne tak besen.
Lišče pada sa drveča grana
Ober mene je preljetela vrana.
Ljudi skopajo na poljo kalampera
Skoro saki den je dešč i to me žifcera.
Grozdje je pobrono i sprešano zdonja
Zemlja je več zdena i kadi se z oronja.
Ljudi se sprovljajo kuruzo pobrati
Samo nevaljoši bero po sveti Kati.
Več vam ne znam napisati kaj
I tu je pesmi o jeseni kraj.

Pesma je bila gotova cakom-pakom. Čas posla. Glasno sem f školji moral prečitati pesmo i dobil sem plus četri. Drogarica mje rekla:
– Stjepane, moraš paziti što pišeš! Ne smijemo krasti stihove od drugih pjesnika. "Tiho, o tiho govori mi jesen" napisao je poznati hrvatski pjesnik Dobriša Cesarić. Ti si, Stjepane, od pjesnika preuzeo početne stihove. Imaš li još kakvo pitanje?
– Drogarica učiteljica, jo nemam nikvo pitanje, nego bi vas samo nekaj štel pitati. Kakve to ima veze kaj je te Cestarič napisal isto kak i jo. Znači da smo doživelji isti doživljaj. A, drogarica, rečite vi meni alji te pesniki dobro živido ot te svoji pesmi ilji i oni morajo iti na polje delat?
I unda je drogarica Trezika odgovorila nekak po stručno kaj sem jo zapraf ne nikaj razmel. Pok sem ne bedok kaj bi priznal da sem ne nikaj razmel jerbo bi mogel dobiti slabo oceno.
Kojekaj bi vam mogel napisati o tomo kak je to zapraf teško biti pesnik. Kuljko se vremena tak potepe dok se napiše jena pesma. Grintavec mje rekel:
– Kaj se, Štefo, drogarici Treziki v rit rivaš s temi pesmami? Kaj misljiš da boš dobil boljo oceno? Štefo, naj se vu te pesme ftikati jerbo boš još postal cvikeroš. Si pesniki imajo cvikere, a nazodnje boš još ponorel.
Jo znom da je Grintafco bilo žal kaj i on ne zna pisati tak ljepe pesme kak jo. Alji sem ipak odustal ot toga da bom i dalje pesnik jerbo se za sako pesmo joko zmočim, a so to moka vljezne na ficljek papera. I odlučil sem da več nam pesnik, nego književnik i da bom napisal knjigo. I to je ve to knjiga kaj čitate. Drogarica Trezika mje rekla da moram samo joko puno čitati i da morti bo nekaj z mene.
I počel sem čitati kaj nori kak da sem ponorel. Nejljepše knjige so mi bilje Junci Pavlove ulice, Vinetu, Kekec i Budaljec, Pirgo, Šegrt Hlapčić i druge. I tak sem se jo čisto znogla preobrnol s pesnika f književnika.

02.07.2016. u 03:00 • 18 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2016  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (4)
Svibanj 2016 (4)
Travanj 2016 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Nekaj o meni, o mojim pajdošima, familjiji i kajkaj toga drugoga!

Linkovi