KNJIGA POSTANKA U POEZIJI

21.06.2014., subota

KAIN I ABEL, (ljubomora ...)

.....................................................................................................................................................................................................................

Praroditelji naši na svijet prvu djecu donesu
I dođe vrijeme da Kajin i Abel Bogu dar prinesu
Bog pogleda s ljubavlju na Abelov dar
a u Kajinu se prorodi ljubomore silan žar

Abel je samo činio ono najbolje što je znao
I zato je od srca Bogu i prikladan dar dao
I ubi Kajin svoga brata, sve iz ljutnje, sve iz bjesa
A krv Abelova vikala je Bogu u nebesa

I udalji Bog Kajina sa zemljina lijepa lica
I kaznu mu tad odredi: Bit ćeš vječni skitalica!
Zemlja tvoja neće više davat roda svoga
Koliko se god trudio-uzalud je jer blagoslova nemaš moga.

O moj Bože, Kajin viče, odviše je teška kazna moja
Zar mi duši nešeć dati ni malo spokoja
Zar da mene sad progone svi što me sretnu
U sudbinu prokletu moj se grijeh prometnu

I Bog zaštiti Kajina i obilježi ga znakom
Da ne bi i sam pao pod nekom rukom jakom
I nitko Kajina ubit nije smio
Makar je on sam ubojica bio

I ode tad Kajin u istočnu zemlju Nod
Tamo se nastani i imaše svoj rod
...
Od Kajina poteče ta ljubomora prokleta
Ko gorka rijeka od Edena pa sve do nakraj svijeta...
...
Imal svete soli da se danas baci u tu rijeku ... ili more...
Da ozdravi voda, da ozdrave duše od ljubomore...
Imal svete vode da poškorpimo svoje duše
Hramovi smo Božji od krštenja... a hramovi nisu zato da se ruše..
.

- 21:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2014 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (23)

ARHIVA:

Brojač posjeta