Poslovno komuniciranje

utorak, 12.01.2010.

NAJČEŠĆE PRIMJEDBE NA 2. I 3. ZADATAK

Primjedbe na 2. zadatak i razlozi zbog kojihih ste dobili manje bodova:
- najčešći izbor za slanje blagdanskih čestitiki poslovnim partnerima bio je e-mail. Slanje čestitki poslovnim partnerima nije uobičajeno i primjereno, obična čestitka poslana poštom je primjeren izbor za većinu poduzeća. Jedina opcija kada je e-mail dobar izbor je ako se poduzeće bavi poslom koji je isključivo ovisan o elektronskom komuniciranje.

- najčešći izbor za slanje blagdanskih čestitiki zaposlenicima bio je e-mail ili obična pošta. Slanje čestitki zaposlenicima e-mailom je primjereno za poduzeća koja u svom sustavu imaju intranet ili svi djelatnici posjeduju službenu e-mail adresu. Ako to nije slučaj e-mail je pogrešan izbor. Slanje čestitki poštom stvara nepotrebne troškove, a ne ukazuje na to da je čestitka sigla do primatelja. U poduzećima u kojima postoji veći broj zaposlenika bez direktne e-mail adrese primjerenije su obavijesti na oglasnoj ploči ili telefax-ovi koji će biti naslovljeni na voditelja odjela, prodavaonice, pogana i sl. i biti dostupni ostalim djelatnicima posredstvom te osobe.

- Jumbo plakati - se ne koriste za blagdanske sadržaje. Mnoštvo je razlog, ali ponajprije količina jumbo plakata koja bi trebala biti angžirana, visoki troškovi takvog oglašavanja, manji doseg nego kod masovnih medija i rok na koji se plakati angažiraju.

- neki od vas su koristili isti tekst za sve tri skupine Stakeholdera. Ponajprije SRETAN BOŽIĆ I NOVA GODINA i to je bilo sve što ste uopće napisali. Isti tekst nije primjeren svim skupinama i ne odražava nikakvu specifičnost odnosa.

- neki od studenata su koristili nepoznato poduzeće za koje nije bilo moguće procijeniti izbor kanala komuniciranja - u zadatku je bilo jasno naznačeno: poznato poduzeće u Hrvatskoj


Primjedbe na 3. zadatak i razlozi zbog kojihih ste dobili manje bodova:
- niste napisali SUBJECT (PREDMET) kod slanja e-maila
- odlomci duži od 8 redaka.


- 11:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #