Fly me to the moon

22.05.2006., ponedjeljak

Lista pravila - nogometno prvenstvo

Vjerujem da ce ova lista pomoci zenama koje ne vole gledati nogomet. Ja sam, naprotiv, jedna od onih koja ne mogu docekati pocetak svjetskog nogometnog prvenstva... Zato me toliko nasmijala slijedeca lista. Kaze da će pomoci svim zenama da shvate sto se to dogadja njihovim muskarcima..
A ja pecem kokice...

1. od 9.6. do 9.7. - u novinama mozes procitati i biti svjesna toga da za vrijeme trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva - o TEBI najvise ovisi mogucnost komunikacije i razgovora u obitelji i drustvu.
2. Za vrijeme SP-a televizor je muski cijelo vrijeme bez iznimaka. Ukoliko zenske pokusaju pogledati na daljinski, mogu zaboraviti odmah u startu... (cuvajte oci, cure moje..)
3. Ukoliko morate prolaziti ispred televizora, nitko nema nista protiv - ako se to obavi bez uznemiravanja
4. tijekom SP-a muski su za zenske slijepi, gluhi i mutavi, sve dok ne pozele novo pice i nesto za pojesti.van svake pameti je da uopce zene pomisljaju na to da muski slusaju, otvaraju vrata, odgovaraju na telefon (ajde, to niti nije tako daleko od uobicajenog zivota...)
5. Dobra je ideja ako u frizideru uvijek ima mjesta za dva kartona pive,
6. Nikada, nikada, ali nikada nakon izgubljene tekme ne obracajte se muskima sa pricom "nije to nista, to je samo igra" (e, na to i ja puknem...)
7. Za vrijeme SP-a sa muskima se moze pricati iskljucivo u vrijeme poluvremena. Ukoliko nasi vode...
8. Reprize golova su vazne i muskima i zenama koje vole nogomet. Nije bitno jesmo li ih vec vidjeli. Gledati cemo ih opet.. puno puta
9. Prijatelji sa malom djecom ili bebama ne dolaze u obzir za nikakve zabave ili proslave jer je prebucno da bi televizija dosla do izrazaja. Ako pozovu u goste gledati tekmu, ide se.

I drage moje djevojke i zene, na kraju

10. ako ste mislile izreci poznatu - "hvala Bogu SP je svake cetiri godine" mozete zaboraviti. Poslije slijedi Liga prvaka, pa kup UEFE...

Drage moje djevojke i zene, stedite zivce...
Pozovite ekipu, pecite kokice. Dovoljno je da stan ima dvije sobe.. jednu za tekmu i jednu za nas zene (kad ne igra repka) da se istracamo u miru!

Voli vas
Poslovna
- 17:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

"Svatko je lud na svoj nachin", reche vjeverica i skochi sa drveta


I ja svog konja za trku imam!

hit counter code

Linkovi

Fly Me to the Moon
(Bart Howard)


Fly me to the moon
And let me play among the stars
Let me see what spring is like
On Jupiter and Mars
In other words hold my hand
In other words darling kiss me
Fill my life with song
And let me sing forevermore
You are all I hope for
All I worship and adore
In other words please be true
In other words I love you

Moje preporuke

Smjeskica :) - jako, jako simpatična zenska
Pepeljara - uvijek me nasmiju njegovi komentari
Suzette - slatki postovi :)
Alien - svemirac ko svemirac
Zlocesta - pravi vragic :)
Candy - girls just wanna have fun ;)
Mafija - ovo se svijecom trazi
Skorpac - covjek koji misli da sam ja jako ozbiljna...
Zeppelin :) - sve sto niste znali o Zeppelinima, a zanima vas
Škropec - poezija za moju dušu
Divlja curica - tocke, crtice, tocke
Mandarinica - svakodnevne price iz susjedstva
Riba Fish - legenda medju nama
Poslovni_decko - moj muski ekvivalent :)
Teety - nesudjena zagrepcanka :)))
Maštanja
Rosemary - ali bez bebe :))
Jani - čista anti-stres terapija
Samsung lady - otrov se cuva u malim bocicama