hot and powerful


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

rrepetitor@gmail.com
Click here to play Make-A-Word word game, and TRY to score better!

Moja Afrika


Orchestra Baobab

Femi Kuti

Antibalas Afrobeat Orchestra

Angelique Kidjo

Ali Farka Toure

Mali Music

Fela Kuti

Cesaria Evora

Issa Bagayogo

Afro Celt Sound System

Kokolo Ansamble


Linkovi
DAILY
Jahtica
Lara
Siboney
E-kuhinja
Mooshema
Rosemary
RedSandra


WEEKLY
Marisi

MOJBLOG
Makilica
Dr Ubipacijentić
Vanja

PAUZIRAJU:
5 digit disco
Ljuba iz Srbije
Direktor
Shandor
Ateh
Pelagija
Brandnew
Domaćica
Moix
Espadrila
Organizam
Pecista
Mandara

A NA OVE BLOG JOŠ ČEKA:
Harvardlija
Todor
Tetka Joka
Evil Sister
Zoka
Jhumpa Lahiri
Sofija Ranković Jezerce
Koja iz Discipline
Cane iz Partibrejkersa
Srđan Valjarević

25.07.2007., srijeda

Poslednji deo


Leta 2001, pročitala sam prve tri Hari Poter knjige. Onda sam izdržala celih pet dana pre nego što sam kupila i četvrtu u nameri da je sačuvam za predstojeće putovanje na sever Afrike ali sam je tamo već čitala po drugi put. Onda sam i stigla u Ameriku i ponovo pročitala sve četiri knjige zato što je to bio idealan beg od stvarnosti. Onda sam sledeći nastavak čekala dve godine. Pa još dve godine za šesti deo. A danas mi je stigla poslednja. Upravo sam pročitala prvu stranu i ne smem dalje! Plašim se da ću je pročitati prebrzo, ne bih to htela. Još sam samo jednu knjigu tako bez daha čitala - Male žene L. M. Alkot. Bilo je još knjiga koje su čitane za noć na užas i brigu mojih roditelja. Ali baš nijedna nije kao Hari Poter.

Odoh da uživam.

- 08:37 - Skuvali ste ribe, gotovo je (12) - Za slucaj da jednom ne bude ni struje ni interneta - #

04.07.2007., srijeda

Just stop


Obožavam trešnje!
Volim i maline. Maline su mi possibly omiljeno voće. Ipak, samo trešnje ne mogu da iskuliram i kad jednom krenem ne mogu da se zaustavim. To vam je zato što sam ja takve, ovisničke prirode. Zato sam dugo pušila. Srećom, prestala sam. Pušenje je veliki problem. A tako besmislena radnja. Skroz besmislena. Ali duvanska industrija već nije tako besmislena. Profitabilna je isto koliko i naftna industrija*. Pomislite samo, smotuljci biljke uvijeni u papir, pa se to zapali, pa u usta, pa puši, a ono te truje, talože se kancerogene materije, stvaraju se neke grozne naslage i onda umreš. Umireš garantovano i to od neke gadne i odvratne bolesti. Od raka. Od pušačke noge. Od tumora na grlu ili u usnoj duplji. Ili svega ovoga zajedno...

Imam jednog druga koji je prestao da puši a onda ponovo počeo. Imam i muža, isti slučaj. Imam i jednu drugaricu, same problem. To je prosto neverovatno koliko već traje ta smrtonosna navika. Od kad već ljudi puše a to ih ubija, koliko to već traje... A skroz nepotrebno.

A nije baš TOLIKO teško prestati. Samo ne pališ. Ozbiljno, samo ne pališ. Eto, probaj i sam(a). Zato što je njesra pušiti.


*Ovo nije neki baš naročito validan podatak, u stvari to samo ja nešto nagađam ali sigurno nisam daleko od istine.




- 08:02 - Skuvali ste ribe, gotovo je (14) - Za slucaj da jednom ne bude ni struje ni interneta - #