hot and powerful


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

rrepetitor@gmail.com
Click here to play Make-A-Word word game, and TRY to score better!

Moja Afrika


Orchestra Baobab

Femi Kuti

Antibalas Afrobeat Orchestra

Angelique Kidjo

Ali Farka Toure

Mali Music

Fela Kuti

Cesaria Evora

Issa Bagayogo

Afro Celt Sound System

Kokolo Ansamble


Linkovi
DAILY
Jahtica
Lara
Siboney
E-kuhinja
Mooshema
Rosemary
RedSandra


WEEKLY
Marisi

MOJBLOG
Makilica
Dr Ubipacijentić
Vanja

PAUZIRAJU:
5 digit disco
Ljuba iz Srbije
Direktor
Shandor
Ateh
Pelagija
Brandnew
Domaćica
Moix
Espadrila
Organizam
Pecista
Mandara

A NA OVE BLOG JOŠ ČEKA:
Harvardlija
Todor
Tetka Joka
Evil Sister
Zoka
Jhumpa Lahiri
Sofija Ranković Jezerce
Koja iz Discipline
Cane iz Partibrejkersa
Srđan Valjarević

22.06.2007., petak

Vegas

Vegas je grozan. Ja sam hronično umorna, neispavana i nemam vremena tako da ću vas umesto priče uputiti na fliker a ovde ću izneti samo nekoliko razloga zbog kojih nikad nemojte otići u glupi Vegas:

1) VRUĆINA! Tamo je užasno vruće. Neko bi rekao da se to možda da očekivati pošto je Vegas na ivici pustinje, ali ko još misli o tome kad se sprema na put za Vegas? Ko uopšte misli pre puta u Vegas?

2) Kasina. Svuda i na svakom koraku. Da, da, da, znam, znam, znam. Vegas, šta sam drugo očekivala.

3) Glupi, debeli, pijani Amerikanci. Po vrućini. Dok lupaju po poker aparatima. AAAAAAAAAGGH!

4) Pokvarena kola. Za moja pokvarena kola koja sam morala da ostavim u glupom Vegasu krivim vrućinu. I taman kad sam se zaklinjala da nikad više tamo neću doći, kola su se pokvarila i ja sam već u utorak morala da se vraćam u Vegas i rešavam taj problem.

I tako. Malo sam nervozna. Nervira me ovaj glupi laptop zato što nema miš. Tj. nervira me što sam izgubila ono što se utakne u komp za bežični miš. Ali Vegas je stvarno mnogo odvratan, nemojte da da otpisujete ove reči na moje neurotično raspoloženje, stvarno je buđavo mesto. Mada, to u utorak, kad sam otišla po drugi put i uspešno prodala pokvareni auto, tad mi i nije bilo tako loše. A i vožnja do tamo je ok. Osim kad auto proključa, naravno.

Good news je predstojeća kupovina novih kola. Jupi!

...

O ne! Upravo sam shvatila da je danas bio najduži dan u godini a ja sam ga propustila! Sad sam baš besna! Zašto, zašto? Sad će biti mrak, o ne, ne, ne! Kako je to grozno, čim počne leto, eto zime. Tuga.

- 07:04 - Skuvali ste ribe, gotovo je (13) - Za slucaj da jednom ne bude ni struje ni interneta - #