hot and powerful


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

rrepetitor@gmail.com
Click here to play Make-A-Word word game, and TRY to score better!

Moja Afrika


Orchestra Baobab

Femi Kuti

Antibalas Afrobeat Orchestra

Angelique Kidjo

Ali Farka Toure

Mali Music

Fela Kuti

Cesaria Evora

Issa Bagayogo

Afro Celt Sound System

Kokolo Ansamble


Linkovi
DAILY
Jahtica
Lara
Siboney
E-kuhinja
Mooshema
Rosemary
RedSandra


WEEKLY
Marisi

MOJBLOG
Makilica
Dr Ubipacijentić
Vanja

PAUZIRAJU:
5 digit disco
Ljuba iz Srbije
Direktor
Shandor
Ateh
Pelagija
Brandnew
Domaćica
Moix
Espadrila
Organizam
Pecista
Mandara

A NA OVE BLOG JOŠ ČEKA:
Harvardlija
Todor
Tetka Joka
Evil Sister
Zoka
Jhumpa Lahiri
Sofija Ranković Jezerce
Koja iz Discipline
Cane iz Partibrejkersa
Srđan Valjarević

28.03.2007., srijeda

Classified


BLOG Expert

MANAGEMENT
San Jose, Costa Rica

A start up U.S. Co. in Costa Rica is looking
for someone to take a top position in a
start-up blogging company.
For resumes and info visit
Weblogsaraeus

Oglas objavljen u LA Timesu.

A to je samo početak. Prema jednom liku koji je kao neka faca ili bivša faca za obrazovanje, deset najtraženijih poslova u 2010 nisu uopšte postojali 2004. Apparently.

A da li to mene brine ili čak zanima? Ne. Vratila sam se u rane osamdesete. Prisećam se i prisećam. Sva sila simbola tog vremena me je nekako spopala i malo fali da ne počnem da crtam petokrake i zastave. Nije pomogao ovaj Ubipacijentićev link sa sve prigodnom muzikom. A prisećam se i bombardovanja pošto je ovih dana godišnjica. Kako to da neki realno odvratni trenuci u mojoj glavi imaju neku romansiranu, 'eh kad se setim' dimenziju? Do te mere da me prosto neka seta obuzme? Da li je moguće da je to samo zato što su oni takvi ipak moje uspomene?

Weird.

- 06:15 - Skuvali ste ribe, gotovo je (9) - Za slucaj da jednom ne bude ni struje ni interneta - #