03

èetvrtak

svibanj

2012

3 ayda ingilizce ogrenin

Merhaba, benim ad1m Jay olduunu. Ben 6'1 ve orta tonda hakk1nda sahip 21 yaş1nda bir iyi görünümlü bir adam, duyuyorum. Mühendislik Koleji, herkesin sadece s1cak sigara san1yordum öretim görevlisi öretim kimya vard1. Onun ad1 Bayan Neha oldu. Bayan Neha uzun siyah saçlar1 ile 27 yaş1ndayd1 ve çok k1vr1ml1 vücut spor ş1mar1k D-fincan göüsler ve s1k1 bir eşek. O gerçekten çok iyiydi, çünkü ben her zaman dersten sonra onunla konuşmak olurdu, ve bir gün, y1l sonuna doru o benim etüt döneminde de gelmemi istediler.


Ben geldi ve o seksi ölü bakarak, onun masas1nda not ka1tlar1 oturuyordu. O gömlek aşa1 s1k1 bir beyaz butona giymişti, kollar1 s1vam1ş ve geri üst dümeleri birkaç, bölünme alayc1 bir miktar ortaya. Onu s1k1 siyah etek onu uzun bacaklar tan1mlanm1ş ve güzel bakmak yapt1. O bana yürüyerek fark edince, ayaa kalkt1 ve bu kapatma ve onun arkas1ndan gizlice kilitleyerek, kap1ya doru yürüdü.


"Eh, iyi, iyi, Jay. Ne kadar seninle yaln1z olmay1 bekledii," O usulca.


"Bayan Neha" Ben aç1kça onun eylemleri ile kar1ş1k, aptalca dedi.
"Seni s1n1fta bana bak yolu gördük. Ben aptal deilim. Beni istediini biliyorum. Ve dürüst olmak gerekirse," dedi, "Bu beni gerçekten yanar.", Kuvvetle bana gözlerini diktiini söyledi O gitti onu gömlek unbuttoning, odan1n h1zl1 geçti. O ben duruyordum yere geldiim zaman, o sadece onu dantelli siyah sütyen giymişti. O ben gömleimi ç1kard1m olarak benim kemeri geri almak için başlad1 gözleri maden yap1şt1r1ld1. Donumu undoing bitmiş ve içinde ulaşt1 ve yar1 dik 7 inç, kal1n horoz ç1kard1.


O ilk kez benim erkeklik gözlü olarak "Bu benim için bekledii," diye heyecanla dedi. O da ben s1k1ca onu küçük ellerini ald1 ve bana s1rf heyecan bir bak1ş f1rlatt1. Sonra, çok h1zl1, o bana hava soluyarak b1rakarak, onu aç 1slak az1na benim tüm uzunluu itme. O benim ucu ile oynamak için onu yumuşak bir dil kullanarak, derin ve sert emdi. Sa elinde benim horoz temelini tutuyordu ederken, sol çok yavaşça taşaklar1m1 masaj oldu. Gözleri o büyük bir h1z ile benim mil aşa1 kadar çal1şt1 ve gibi ç1kar1yorduk yap1şt1r1ld1. Baş1m ecstasy ile yüzüyordum. Bana çok erken bitirmek isteyen, o benim parlak dick off baş1n1 çekti ve onun masas1na beni çekti.


O yatar konuma beni aşa1 itti ve ona sutyen kald1r1ld1 olarak beni izlemek yapt1, onu büyük ama çok düzgün göüsleri ifşa. Sonra o, herhangi bir külot giyiyor deildi ortaya ç1karmak için etei kald1r1ld1. Onu kedi tamamen saç en ufak iz b1rakarak deil, mumlu edildi. O onu iliklerine klitorisini karş1 m şaft uzunluu sürtünme ve ben hakk1nda çok hayaller vard1 o göüsleri de derin emmek erişim salayarak, masas1n1n üzerine kadar ç1kt1 ve benim dick ata biner. O bacaklar1n1n aras1nda var1lan ve benim horoz yakalad1 ve onu tam 1slak dudaklar1 geçmiş ve onu s1cak, s1k1 kutuya yönlendirilir. Benim kal1nl11 onu dolu olarak o soluk solua, ama sonra o benim dick yukar1 ve aşa1 hareket devam etti.


O benim omuzlar1mda ellerini yerleştirilir ve onun göüsleri vücudu ile hareket z1playan, şiddetle beni binmek başlad1. Ben onu ve onun pürüzsüz, esnek k1ç1n1 rand ellerimi kollar1m1 etraf1nda ulaşt1. Ben s1k1ca s1kt1 ve benim dick onu rehberlik etmeye başlad1. H1z1 ve younluu artt1kça, ona yumuşak sesle inliyor oldu. Kalçalar1 z1platma durdu ve dairesel hareketlerle my dick eziyet başlad1, beni yaban sürüş. O grup seks bana kendini ç1kard1 ve bana kapal1 kendi tatl1 sular1 emmek için eilmiş. Baş1n1 benim horoz içinde yukar1 aşa1 sallanan ve, zor ve sert emdi. Her zaman aras1nda benim şaft ona yumuşak boaz1na derin gitti, onu dil benim süngerimsi baş1n1n etraf1nda baş döndürücü çevrelerinde h1zla dönmeye olacakt1r. Baş1n1 ve elini sert bana pompalama vard1, ve ben art1k onun büyük bir k1sm1n1 alamad1.


"Lanet Bayan Neha Oh, Cumming deilim!" 0çimi çektim, bir saniye sonra ben az1na s1cak cum jet sonra jet boşalt1l1r. Her son damlas1na yuttuktan sonra, o ayaa kalkt1 elbiselerini yakalad1 ve şöyle dedi bana iyi biliyoruz yap1lan şeytani bir gülümseme veren "Acele et ve dam1zl1k giyinmiş olsun, çan, zil üzeredir" henüz gelmedi, sadece oldu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.