never give up...
"if you can't fly, then run.
if you can't run, then walk.
if you can't walk, then crawl.
but whatever you do, keep moving..."

ljubav....
nema ništa divnije od ljubavi, mnogi je traže i ne nalaze ju jer na kriva vrata kucaju, tražeći je negdje izvana, a ona je tu u nama i tek kada ju prepoznamo u sebi i kada ju počnemo djeliti moći ćemo primjećivati i onu koja dolazi iz vana, nije lako nekome tko ne osjeća ljubav u sebi pokazati da ona i postoji, nije lako ali možda i nije nemoguće

belive in love:)

srijeda, 18.01.2006.

.....)))))

pozdrav... škola je počela..a ja ne nalazim vremena za blog...radim na usklađivanju obveza..) iako mi nije bio cilj pisanje poezije odabrala sam pjesmu iz poezije 17 st. do idući put ostanite kreativni, zadovoljni, puni nade u bolje sutra... veliki pozdrav


Čim gledam ja ružu

ČIM gledam ja ružicu,
Koja ti zene u licu,
I onu, Rakle mila
Kojom si se uresila,
Ne umijem razabrati
Ali si ti ruža, ali je ruža ti

Dživo Bunić Vučić

- 22:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
moj dnevnik... biografije poznatih osoba... komentari svakodnevnih događaje... uživajte:)
.....


Now, what do you own the world?
How do you own disorder
Now somewhere between the sacred silence
Sacred silence and sleep....