<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Najbolji albumi u 2007.

Nedavno sam objavio post o albumima koji su me najviše razočarali tijekom ove godine, pa bi bio red da napravim i listu onih koji su mi bili najbolji. Odabir je bio težak jer ih ima dosta, ali nešto sam uspio...

1. MIKA - LIFE IN CARTOON MOTION
Image Hosted by ImageShack.us


Definitivno najbolji novi izvođač protekle godine. Baš svaka pjesma na albumu je odlična. Već prvim singlom "Grace Kelly" činio mi se jako zanimljiv, a kada sam poslušao album, jednostavno sam se oduševio. Osim odličnog singla "Love Today" koji je nominiran za Grammyja, izdvojio bih još predivnu baladu "Happy Ending" i pjesmu o slatkišima "Lollipop" kao najbolje pjesme na albumu. Čista petica!

2. RIHANNA - GOOD GIRL GONE BAD
Image Hosted by ImageShack.us

U početku sam se dvoumio trebam li Rihannu ili Miku staviti na prvo mjesto, jer i Rihannin album obiluje odličnim pjesmama. Već prvim singlom "Umbrella" Rihanna je uputila publiku da novim albumom donosi nešto novo, nešto puno bolje. Najbolje pjesme su svakako odlična dance pjesma, nominirana za Grammyja "Don't Stop the Music" i "Breakin' Dishes" kojoj kao da u zagradi naslova piše "Stvorena da bude hit". 2007. je svakako bila Rihannina godina.

3. SOPHIE ELLIS-BEXTOR - TRIP THE LIGHT FANTASTIC
Image Hosted by ImageShack.us


Još jedan album s kojeg je teško izdvojiti samo nekoliko dobrih stvari. Sophie je svakako podcijenjena, mislim da zaslužuje veću popularnost i izvan Velike Britanije, pogotovo nakon ovog albuma. Singl "Me And My Imagination" je definitivno najbolje što je ikada napravila. Pjesma "If I Can't Dance" ima neku vibru koja te jednostavno tjera na ples. Izdvojio bih još i pjesmu "China Heart" koja ima stvarno poseban zvuk. Vrijeme da ljudi zaborave na "Onu što pjeva Murder on the Dancefloor" i shvate da je Sophie Ellis-Bextor više od toga.

4. LINKIN PARK - MINUTES TO MIDNIGHT
Image Hosted by ImageShack.us


Iako su zvuk s prijašnjih albuma zadržali samo na jednoj ili dvije pjesme, dokazali su da im i novi zvuk savršeno odgovara. Nisam nikad mislio da ću moći reći da postoji njihov bolji album od "Meteore". Ipak mogu... Trenutni singl "Shadow Of The Day" je predivna pjesma koja zaslužuje više pažnje nego što je dobiva (zasad). Jedna od najboljih je svakako "Valentine's Day" a u stopu je prati i "Leave Out All The Rest". Ako niste poslušali album, poslušajte. Vjerujte, isplatit će se (iako ih možda dosad niste preferirali).

5. ENRIQUE IGLESIAS - INSOMNIAC
Image Hosted by ImageShack.us


Dvoumio sam se između Enriquea i Britney za 5. mjesto, ali je prevladao Enrique (najviše zbog toga što mi se Britney gadi... Ali kuja ima dobar album). Na prvo slušanje nisam baš bio oduševljen, ali s vremenom mi je Enriqueov album postao odličan. "Do You Know" je dosad već postao klasik. Iznenadio sam se r'n'b zvuku na pjesma "Ring My Bells" i "Push", ali je zapravo jako dobro ispalo. "Little Girl" je još jedna pjesma vrijedna spomena zbog totalno neočekivanog teksta, a "Miss You" ima odličnu melodiju koja ne izlazi uha kad jednom uđe.

Među ostale odlične albume ove godine bih svakako ubrojao
6. Britney Spears - Blackout;
7. Maroon 5 - It Won't Be Soon Before Long
8. Katie Melua - Pictures
9. Within Temptation - The Heart Of Everything
10. Leona Lewis - Spirit

08.12.2007.; 16:12; Say It Right (28)

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Welcome!
Dobro došli na blog preko kojeg možete saznati najnovije vijesti iz svijeta glazbe, downloadati mp3-ce i saznati moje mišljenje o glazbenicima i njihovim uradcima.

Na komentare tipa "Super blog, svrati kod mene" ne odgovaram.

I MOLIM VAS, NEMOJTE MI JAVLJAT KAD STE OBJAVILI NOVI POST!!!



Free Hit Counter
Free Hit Counter

DESIGN by POPTASTIC.blog.hr


MP3 DOWNLOAD
Cascada - What Do You Want From Me

Kylie Minogue - In My Arms

OneRepublic - Stop And Stare

Sugababes - Denial

Sheryl Crow - Love Is Free

VIDEO DOWNLOAD
Rihanna - Shut up and Drive

Rihanna feat. Ne-Yo - Hate That I Love You

Sugababes - About You Now

Jennifer Lopez - Me Haces Falta

Evanescence - Good Enough

OneRepublic - Apologize

Image Hosted by ImageShack.us