pookapookapookapookapooka

četvrtak, 11.01.2007.

Sveta Majka Pookina Hajka

Dragi moji,
tijekom dugog bivanja na ovom svijetu, nakon trideset i šest dugih godina među vama, nakon nebrojenih dana i noći duboke konteplacije o svemu skupa, došao sam do zaključka (točniji izraz bi bio - prosvijetljenja, ali ne želim vas sad zamarati terminologijom), dakle... došao sam do točke kad sam se prosvijetlio i kad mi se je Istina ukazala u svoj svojoj veličanstvenoj jednostavnosti. Jedini način da se čovjek približi svojim bližnjim, a da ga ovi shvate ozbiljno, jest uz pomoć - hajke. Hajka kao izraz približavanja čovjeka čovjeku je daleko djelotvornija od dobre volje i njenog, u svakom smislu manjkavog, instrumenta - ljubavi... ili od predstavničke demokracije i njenog rupama prebogatog poreznog sustava (ako isti uopće služi zbližavanju ljudi, a ne njihovom razdvajanju nepremostivim jazom nepravde).
Tijekom svog ljudskog postojanja primjetio sam i da se moji bližnji najlakše sporazumijevaju kad ne znaju točno sadržaj sporazuma sa kojim se bezrezervno slažu te kad se okupe u velike skupine i bučno se glasaju, odobravajući i veličajući svoju trenutnu brojnost. Primjeri za to su vječito vitalni, iracionalni, sustavi vjerovanja i njihova institucionalna ustrojenost, kao i rekreativno-zabavna masovna okupljanja, na primjer, gladijatorske igre iz davnih vremena ili nogometne groznice sadašnjice. Poučen tim iskustvima odvažio sam se na iskorak iz zadanosti, na jedan, da se izrazim poetično, ''Leap of Faith'' te da pokrenem i predvodim jedan dosad neviđeni spiritualno-rekreativni pokret, jednu alternativu jalovim pokušajima zbližavanja čovjeka sa svojim bližnjima, jednu hajku univerzalnog karaktera, hajku bez presedana, hajku koja će sve ljude ujediniti u svojoj bezinteresnoj predanosti samoj sebi. Pokret će se zvati Sveta Majka Pookina Hajka, aludirajući na vjekovnu tradiciju koja je organizirane skupine muškaraca koji su se uzdržavali od doticaja sa ženama, nazivala 'Majkom', a njeno postojanje i svrhu 'Svetom'. Još bih posebno naglasio izraženo rimovanje u nazivu mog spiritualno-rekreativnog preobražaja, kao nesumljiv izraz jedinstvenosti mog pokreta.
Ovom objavom ste svi vi pozvani da mi se pridružite i da ostvarite zbližavanje sa svojim bližnjima, da pretvorite u zbilju tisućljećima sanjani, ali nikad nedosanjani san, jer su naši bližnji svojeglavi i skloni defetističkom i kukavičkom eskiviranju čim naslute da se njihovi bližnji žele malo više zbližiti sa njima.
Došao je kraj malodušnom izbjegavanju jedine sudbine koja čovjeka čini čovjekom - njegova bliskost sa sebi bližnjima. Sveta Majka Pookina Hajka vas poziva, dapače, beskompromisno traži od vas da nađete svoje mjesto u njenim redovima, da se pridružite Hajci i stjerate sebi bližnje u Kraljevstvo hajkino, iz kojeg neće biti drugog izlaza osim konačnog zbližavanja. Samo kroz Hajku čovjek može ispuniti svoje poslanje u ovom postojanju, zbližavanje sa svojim bližnjim i sveopću bliskost kao izraz harmonije svih sa svima.
Kao i svaki dosadašnji spiritualni-rekreativni povijesni fenomen i moja Hajka će imati neke, samo sebi svojstvene izraze pojavnosti, samo svoja pravila i samo svoje vanjske manifestacije. Svaki vjerni sudionik Svete Majke Pookine Hajke morati će nositi kacigu sa ugrađenim stroboskopskim svijetlom, kacigu kojom će se jasno diferencirati od svojih bližnjih nad kojima se Hajka i provodi te tako nedvosmisleno dati signal drugim podanicima Hajke da su zajedno predani Svetoj Hajci te da im njihovo spiritualnoo-rekreativno opredjeljenje kategorički naređuje međusobnu suradnju i koordinaciju u sprovođenju Svete Hajke, odnosno zbližavanje sa svojim bližnjim na način koji ovi ne mogu tako lako ignorirati, niti tako lako izbjeći namjenjenu im ulogu zbliženika. Svaki sudionik Hajke mora imati na raspolaganju neko vatreno oružje duge cijevi jer su dosadašnja iskustva jasno pokazala da su sredstva zbližavanja te vrste najefikasnija i da je ljudska sklonost njihovoj uporabi daleko veća nego sklonost uporabi drugih sredstava zbližavanja, na primjer, oštro progresivnih poreza na dohodak, dobit, nasljedstvo ili promet nemonetarnim oblicima vrijednosti. Sam čin predanosti Hajci biti će uporaba vatrenog oružja dugih cijevi kroz ispaljivanje hitaca u zrak pod kutom višim od 45 stupnjeva i glasnim povicima: 'Evoooo Hajkeeee!!!' ili 'Hajkaaaa... aaaaaa... aaaaa!!!'. Bilo bi naivno pri provedbi Svete Hajke koristiti manevarsko streljivo (čorke) jer bi eksponenti današnjih represivnih sustava vjerovanja i rekreacije iskoristili neučinkovitost Hajke čorcima i vjerojatno vrlo brzo zaustavili i samu Hajku kontrahajkom bojevim streljivom, kontrahajkom koja za razliku od Svete Hajke nema za cilj zbližavanje ljudi već njihovo razbijanje u manje grupe koje je tada puno lakše potamaniti, kako nam to sva dosadašnja povijesna iskustva jasno poručuju. Autoritet Hajke ne smije ni u jednom trenutku doći u pitanje, ozbiljnost i potpuna predanost zbližavanju bližnjima doći će do izražaja sama po sebi ako se bojevo streljivo koristi pri pucanju u zrak jer sve što leti, mora i pasti, pa tako i 'sakrament' streljiva koje se zbog gravitacijske sile vraća sa neba na zemlju i tamo pogađa naše bližnje nezaštičene stroboskopskom kacigom. Svi naši bližnji koje zadesi takva sudbina biti će naknadno zbliženi sa drugim takvim, nevjernim, bližnjima u masovnim podzemnim prostorima za zagrobno zbližavanje. Sveta Hajka nema za cilj progon neke posebne, unaprijed određene skupine naših bližnjih, Sveta Hajka je u svom poslanju nepristrana i ne pravi nikakvu razliku između nama bližnjih koji se još nisu suočili sa svojom dužnošću da sudjeluju u njoj. Hajka ne pravi razliku između bogatih i siromašnih, crnih i bijelih, malih i velikih, mudrih i prostih, ženskih i muških, sodomita i prokreacionista... Hajka je univerzalno prihvatljiva i dobronamjerna prema svima. Tijek Hajke bi se trebao odvijati spontano, međusobnim prepoznavanjima sudionika Hajke i formiranjem frontalnih procesija koje će još nezbližene sebi bližnjima stjerati u izolirane skupine koje bi u konačnici, kad budu opkoljene, trebale pristati na znak prihvaćanja novog spiritualno-rekreativnog pokreta, tako što će na glave staviti kacige sa stroboskopskim svijetlom i pridružiti se zajedničko bljeskanju sa svojim bližnjim. Uloga stroboskopske kacige nije jednostavna kao što to na prvi pogled djeluje, ona nije puko sredstvo za raspoznavanje vjernika od nevjernika. Pravilna, intenzivna i brza periodičnost bljeska stroboskopske kacige daje privid diskontinuiteta i nelinearnosti pojave pojedinca odanog Hajci, on se ne giba prema uobičajenim pravilima, svako njegovo sljedeće pojavljivanje nije kauzalno povezano sa prethodnim jer je u međuvremenu (koje je nevidljivo vanjskom promatraču zbog nesposobnosti ljudskog oka na nagle prilagodbe intenzivnim oscilacijama osvijetljenja retine) promijenio smjer gibanja i svako njegovo novo 'pojavljivanje' u očima nevjernika samo je približno predvidljivo. Sudionik Hajke opremljen stroboskopskom kacigom nužno se treba kretati uz kontinuiranu promijenu smjera te koristiti vatreno oružje samo u trenutku bljeska stroboskopa. Tako se pristaše dosadašnjih represivnih spiritualno-rekreativnih organizacija, koji su i sami redovito naoružani vatrenim oružjem, ne mogu efikasno koristiti istim jer sudionika Svete Hajke 'malo ima - malo nema', što zasigurno ostavlja sablastan dojam na nevjernika i njegovu intuitivnu tromost vodi prema krivom zaključku o sposobnosti bilokacije sudionka Hajke što unosi i konfuziju u procjenu brojnosti sudionika, a osim toga naciljati i pogoditi nekoga tko je sad tu, a u slijedećem trenutku bilo gdje, gotovo je neizvedivo. Zato je od najveće važnosti da periodičnost bljeska pojedinih stroboskopskih kaciga ili bude potpuno sinkronizirana ili da se uspostave formacijski obrasci perioda bljeskova, tako da nevjernici dobiju dojam da im se Hajka naizmjenično približava sa prednje pa sa stražnje strane. Kad Hajka ostvari svoj konačni cilj i svi ljudi budu pod stroboskopskim kacigama, ujedinjeni u ritmu zajedništva, zbliženi univerzalnim obrascem 'sad nas vidiš - sad nas ne vidiš', slobodni da iskažu svoju individualnost tako što će se zbližiti sa svojim bližnjim koji neće biti sposoban raspoznati tko mu se i odakle zbližava, kada svi mi budemo živjeli u neizvjesnom, ritmičkom očekivanju neočekivanog zbližavanja, tek tada će ljudi prestati bježati jedni od drugih jer više uopće neće ni znati gdje su ti drugi. Ljudski rod će nastaviti svoj povijesni put, više ne tako predvidljiv i kontinuiran, već kaotičan i isprekidan, ljudski rod će se zbližiti sam sa sobom zauvijek kroz temeljitu redefiniciju prostora, vremena, uzroka i poljedice, pojedinog i kolektivnog, vjerojatnog i sigurnog i svih drugih mentalnih instrumenata kojima se danas koristi gradeći otuđene modele stvarnosti.
Upozorio bih svoje sljedbenike da šire Hajku samo po noći jer danju će ih nevjernici ustrijeliti bez oklijevanja, da pravovremeno obezbijede dovoljan broj (šest i pol milijardi) stroboskopskih kaciga te da pribave mišljenje liječnika specijaliste o njihovom mentalnom stanju i pravnoj neubrojivosti, koje bi ih trebalo barem donekle zaštititi od gotovo neizbježnih progona kojima će biti podvrgavani sve dok Sveta Majka Pookina Hajka ne dobije na momentuumu i ne postane spiritualno-rekreativni pokret kojeg se ne može ignorirati, kojemu se ne može pobjeći, kojemu se ne može suprotstaviti.
U svrhu ojačavanja vjere u Hajku i ustrajnosti u njoj, svi moji sljedbenici slobodno se mogu okrijepiti nekim od probranih fenetilamina (eliksira snage volje, mnoge od kojih je osobno sintetizirao, detaljno im opisao djelovanje i predložio razne načine njihove proizvodnje veliki prorok Alexander Shulgin u svom kapitalnom djelu PIKHAL - 'Phenetylamines I Have Known And Loved'), čarobnih napitaka koji će samu Svetu Majku Pookinu Hajku obaviti u mističnu auru nadnaravnog i nezemaljskog. Opet bih upozorio da Hajka nije prijatelj sunčevog svijetla i da se do konačnog zbližavanja svojim bližnjima može doći stići samo noću. Ograđujem se od svih lažnih vjernika koji će Hajku iskoristiti da zaskaću svoje bližnje suprotnog spola, od svih koji će vatreno oružje zloupotrebiti u namjeri da izazovu oružani građanski neposluh globalnih razmjera i od svih onih koji će profitirati na proizvodnji i distribuciji stroboskopskih kaciga i njihovih baterija. Pozvao bih na promptno pridruživanje mojoj Hajci tako da tranzicijski period bude što bezbolniji, da institucije sustava koje imaju svoje opravdanje u dobrobiti koju ljudi imaju kroz njihovu aktivnost (farmaceutska industrija, veledrogerije, ljekarne i zaštita mravinjaka) nesmetano nastave svoje djelovanje i konačno, pozvao bih sve vas da me shvatite vrlo ozbiljno jer uskoro nećete znati jesam li to baš ja negdje blizu vas, vjerskim zanosom gonjen da se zbližim sa vama, lud od želje da vidim izraz zbunjenosti na vašem licu kad spoznate da je Pookina Hajka sve samo ne još jedna jalova bajka.
HAAAAAAAAJKAAAAAAAA... AAAAAAA.... AAAAAAA!!!

- 16:28 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>