18

ponedjeljak

lipanj

2012

Fernando

Otkada se Tonka uselila u starački dom sprijateljila se s Blankom jer su obje obožavale gledati meksičke sapunice.
- Baš me zanima kakova je ta nova serija.
Kad je počela svirati naslovna pjesma, Tonka je počela uzdisati - Joj, taj Fernando, ke uspomene su to.
- Ma kakove uspomene, Tonka?
- Hahahaha joh je meni. Kako da ti to objasnim?!
- Znaš, do prije koje lito sam ti se ja ljubila s Fernandom i znaš ča još. - namigne joj Tonka.
- Hahahaha a si mi smišna. Ča povidivaš*?- Blanka je već mislila da je njena nova prijateljica malo luda.
- Znaš da sam ti bila rekla da moj pokojni Frane ni bija lip čovik?!
Potvrdno kimne i dalje zbunjena Blanka.
- E, dok sam se ljubila s Franom i znaš ča još, ja sam ti zamišljala Fernanda, a prije Fernanda druge. Vajk sa zaprtim* očima, Frane je bija grd.
- Zašto si se onda oženila za njega?
- Blanka moja, morala sam. Oca su mi uhitili pod sumnjom da je ruski špijun i kad sam pošla razgovarat s glavnim u Partiji iz mista upoznala sam Franu jer je on bija taj. Ovako je bilo: sila sam sprid njega, premištala jednu nogu pa drugu nogu, znaš ka ona u onem filmu, ja sam to još prije nje izmislila, samo ča sam imala mudante*, pa sam se onda svako toliko naginjala prema njemu, za ređipet* nisam imala šolde, jebiga, stila sam da mi pušti oca.
- A si bila vrajža Tonka.
- Nisi još sve čula. Malo je gleda u noge, malo u cice, ali da mi oca ne more puštiti. Nisam znala ča bin i pošla sam prema vratima.
- I onda je reka da će ga puštiti?
- Vraga, tvrd je bija Frane, a ki zna kolike su ga tako oblitale jer je bija u Partiji.
- Onda kako je bilo? Na kraju ste se oženili.
- A da, ni bilo druge, zajebala sam se. Di sam stala?
- Bila si pred vratima.
- E da, on se ni stija predomisliti, a ja sam bila luda i mlada i sam znala kako sam Peru iz sela zajebala i kako je hodija za menom nakon ča sam mu dala mudante*. Ja sam ti stara moja skinula mudante* i hitla ih Frani u glavu i pošla ča.
- A, joh je meni i ča je onda bilo?
- Popizdija je za menom ka onaj Pere. Doša je za menon i pozva me nazad u kancelariju da se bolje dogovorimo. Znaš ča je stija, dala sam mu i puštili su mi oca.
- Tako s čovikom kojega prvi put vidiš?
- Blanka moja, kad sam zaprla oči nisam bila s Franom, bila sam s Perom.
Blanka ju je zbunjeno gledala.
- Ja sam si zamišljala Peru umisto Frane, a kasnije sam upoznala Fernanda.
- Kojega pak Fernanda?
- Ovega s televizije - pokaže joj prstom prema glumcu u sapunici.

*zaprtim - zatvorenim
*povidivaš - pričaš
* mudante - gaće
*ređipet – grudnjak

Autor: Amaterka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.