15

petak

lipanj

2012

Zadovoljstvo po partijskoj liniji

Volim 'rvacku k'o šta san volija i Jugoslaviju, šta oće reć da san volija partiju
skoro k'o šta volin moju dragu stranku. Tako me moj ćaća naučijo, cili me
život svitova "kudan vlast, tute i ja". Da nije bilo partije, nebi bilo ni mene, ili
bi resta ki mulac jer ćaća baš nije po volji oženija moju mater. Rodija san se
početkon četrestpete, ćaća bija u partizanin, ranilo ga (cili život je nosija livi
rukav od jakete prazan), a mater mu se primakla doklen ga je njegovala i
malo pomalo počeja joj je rest drob. Partija to vidila, pa koje ćaća, ona rekla,
a oni kako i dolikuje narodnoj vlasti na dobrovoljnojmoraš bazi pripritili ćaći i
on se oženija. Tako ja stalno govorin kako san politički proizvod brez pokrića,
jerbo da je ćaća ima "pokriće" mene nebi ni bilo. Bija san sam, on nije tija
više dice, prida se radu (bija je lugar), a to je bila dobro velika funkcija, a još
kad si u partiji..., čuda možeš. Metnimo reć, kad bi ćaća bija na zadatku u
brdu, a naintra koja mlada pod brimenon drva ili grma ilegalno usičenih, ćaća
izađe iza buza i palicu STOP, ova se jadna ukipi, pa nemoj druže Mate tako ti
svega, evo, neću nikad više. "Pa drugarice..., ovi..., znaš..., pa mogli bi se mi
nikako dogovorit, znaće ovo brdo i nas dvoje". Njojzi jadnoj mučno, ali šta će
kazna ili skini brime sa sebe, narafski odluči se za drugu soluciju. Vozijo je
račun on da mu se ne omakne još koje dite pa po partijskoj i lementaciju plaćat.
Tako je on svršija svoj radni i partijski vik, ne propušćajući svitovati svog jedinca
oću reć mene, kako se pametan čovk triba u svakoraznoj situjaciji podnašat i
ostat na liniji. Sve san sluša osin šta nisan tija učit, sve san volija, ono, brez
muke i tako san nakon promina na lokalnoj razini uša u pulitiku, u pravu stranku
i ne zaboravljajući ćaćino svitovanje nisan prolazijo lišo. Pulitika, ljubav i uzanju,
ne moren se potužit. Tija san van reć da nema baš velike razlike od jednoumlja
i višeumlja, svi znamo kako rade ljucki možđani ako su mrvu moćniji, a samo u
pulitiki je moć, ako ništa od nje nan je jebade brez pokrića do mile volje, razlika
je samo što nema ženidbe po nalogu partije.

Autor: Malo ti malo ja

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.