`polista

11.02.2006., subota

JEBO VAS CRTEZ

Image Hosted by ImageShack.us

Pitao sam jucer frenda, sudjeda albanca..
-gde ides?
-pa idem na prosvjede, svi su danas tamo!- kaze meni on.
-pa kakve prosvjede?-pitao sam, jer nisam znao.
-pa ono za Muhameda!
-ali kojeg Muhameda?
-pa nasheg Muhameda, crtali su crteze, karikature, objavljali ih i ismejavali su ga.
-reci mi druze, si ti vidjeo te crteze?
-ne nisam ali ih je vidjeo moj bratic, znash ima on nekog ujka koji je hodja pa su nam rekli da trebamo izaci i da branimo nash Islam.
-ok, ali od koga da ga branite, pa to je samo crtez i ja mislim da nije uvreda.
Ko da sam ja znao sta je uvreda za njega.
Promjenio je izraz lica, uvrijedio se, i za trenutak sam pomislio da sam i ja pogrijeshio, da i ja vrijedjam tudja osjecanja. Ali ja sam samo pokushao da mu kazem kako ja gledam na te crteze, da ne mislim nishta loshe.
Dobri Murat je okrenuo glavu i ponosno otishao na prosvjede. Nisam ga vidjeo od onda, ali se iskreno nadam da je odbranio svoj Islam.
Ipak,vishe me zanima kada ce opet doci na kavu .

- 13:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...i tako krene cug za cugom...
...proveja vetar kao sitno brasno...
...javi se onaj stari zal za jugom...
...nista strashno..