Link-link
Klasičnoj "lezenzi" - listi nema mjesta na mom blogu! Naime, u svojoj blogerskoj karijeri sam napravila par favorite-lista, ali sve su bile u obliku postova, čak i postova u stihovima.
Moja zadnja lista miljenika je ovdje.
Kad mi treba društvo, ovdje ga tražim.
Zanima li vas kako se meni najdraži blogeri zovu u stvarnom životu, saznajte ovdje.
Ako vas zanimaju detalji o izgledu i raznim osobinama muškaraca na blogu, pročitajte ovdje.
Isto to o ženama-blogericama.


Kad se smijem, imam rupicu na samo jednom obrazu.
Kad obujem najvišu štiklu koju imam
visoka sam 185cm. Štikla je 7cm.
Kad u naručju držim M., teška sam 83kg.
E neću vam reć koliko je M. teška!
Uvijek spavam na boku.
Imam dugu kosu i pitam se - dokad?!
Kosa i oči su mi skoro iste boje.
Kosa je kovrčava, oči nisu, obične su.
Dobra knjiga me doslovno zarobi.
U stanju sam preskakati obroke
kad čitam.
Nisam u stanju držati dijetu duže
od 24 sata.
Mogu razgovarati na nekoliko
svjetskih i ne-baš-svjetskih jezika.
Držim do sebe.
Držim do drugih.
Držim da je vrijeme
da idem leć!


četvrtak, 22.11.2007.

Dok još jednom gledam tekmu...

...a usput čitam prve reakcije na istuhrvatska na netu, sjetih se bloga koji je by me temeljito zanemaren već dugo, neki bi rekli i predugo. Pa nisam bila sigurna ni hoću li više znat objavit post... ajd baš da vidim!
Dragi i ja običavamo neke tekme na koje se naročito naložimo snimat dok ih gledamo, a onda kad sve prođe, a obično samo u slučaju pobjede i dobre tekme, odgledamo još jednom guštajući u svim dobrim potezima i, naravno, posebno u golovima! thumbup Idemo dalje!! hrvatska Tko je sljedeći da se s njim poigramo, izvol'te!! belj
I eto, umjesto da idem leć, ja gledam, čitam, a - vidi čuda! - i pišem post!yes

- 00:44 - Zagenzi (17) - Šrajbenzi - Permalinkenzi

<< Arhiva >>

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj svagdan. Ovdje nećete čitati o aktualnostima, neću vas upućivati na novostino i zanimljivosti na webu, ovo je moj dnevnik.

Pogled

U tvojim očima kadikad
Tajanstven jedan pogleda sine.
Al tek što sine već i mine.
Što skriva u svom čudnom sjaju
Taj odraz bogate dubine?

Da l' bol, što neće da se smiri?
Ne znam, gonetam uzaman.
Il bljeskom tuge iz njeg viri
Nesretan, davni neki dan?

Ili je san, duboko snivan,
Nikad neostvaren al divan,
Što svagda će mi ostat skrit,
A tvoga bića on je bit.

Dobriša Cesarić