Dnevnik gimnazijalke

Igracka..

Glup je osjecaj,kad shvatis,da je neko kad je rekao "Ti si moja igracka",zaista to i mislio.. Nekakav bezvezan.. I čemu ustvari sva ta moja tuga? Dobila sam što sam htjela.. Dobila sam dečka koji je predmet maštanja čitavom mom društvu..Ali na jednu noć.. A ja sam bila,i ostala zaljubljena.. Jedna noć..čak ni toliko.. par sati.. Nije bilo dovoljno.. Nisam ga se zasitila.. Ne,nije bilo ništa više od poljupca.. Ja nisam spremna na takvo što. I znala sam ja da on ima djevojku.. Da,znala sam.. Ali.. ona nije u našem gradu.. Tako je rekao.. Ona je tamo gdje on studira.. Da.. a onda se tu našla,još neka.. i to odavde.. Jedva sam čekala da ode odavde...Da ode u taj glavni grad,kome se toliko divi.. Da ga ne viđam.. Da se čujemo na msn-u.. i to da bude sve.. Ipak,nedostaje mi da ga gledam kroz prozor..čekam da upali svjetlo..cimnem ga na mob.. pošaljem šaljivu poruku.. Imam neki čudan osjećaj... u grudima,u stomaku..Ma biće sve ok.. Mora da bude.. rolleyes

p.s.
.. Znam da vara me,znam da laže me,
kralj ponoći,prosjak zore,
promjeni ga,srce moje..

05.01.2008. u 23:33 | 0 Komentara | Print | # | ^

Yo..

Hello.. Ja sam (uskoro) 16-godistnja gimnazijalka. Živim u Bosni. U malom gradiću. Kćerka dobro situiranih roditelja,drugo dijete..Crna ova obitelji,a ponekad ponos. Imam starijeg brata,psa,3 najbolje drugarice. Treniram odbojku,pohadjam prvi razred Gimnazije. Zaljubljena sam. Sretno. Muče me iste bubice kao i sve moje vršnjake. Škola,višak kilograma,ljubav,starci.. Ma joj svasta.. Inace dosadu ubijam na netu.. I pišem nekakve pjesmice.. Šta znam.. Slušam sve što mi se svidi. Ali što Balaševića volem.. Eee.. to je ljubav :) Heh..

*****************************************************
Dan je bio običan.. Osim što je moja mama pomiješala dane i datume u glavi,pa sam joj rekla da je srijeda i da nemam prvog časa.. Nasjela je xD Još mi se izvinula što me probudila.. Tata je rekao opravdati... Tako je to kad si daddy's girl.. :) U školi sam popušila keca iz maths.. Ništa strašno.. opet imam dva zaključno.. Ne može bolje.. Ipak sam ja lik za jezike a ne za brojeve :) Da u svim zemljama osim Bosne,raspust počinje prije nove godine,Božića,Bajrama..Čak i u drugom entitetu koliko znam.. Kad smo već kod politike,ja nemam pojma ko je predsjednik Bosne.. Mislim znam da ih ima 3.. Sad bih možda mogla pogadjati.. Ali ne bih da se provaljujem.. Jedva sam čekala kući da dodjem.. Ne znam Boga mi šta bih da putujem u školu.. Inače živim 15-ak minuta od škole.. Kad sam došla kući,odmah sam legla.. spavala do 19h..lol što sam spavalica smijeh Čim sam ustala na net.. Imam i učiti..ali mi se neda.. Još u subotu se u školu ide nono nisu normalni.. Ali eto.. Heh.. Poželite mi sreću sa blogom... Poljubac iz hladne Bosne..

03.01.2008. u 22:42 | 1 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je moj zivot,moja stvar,i lako trpim udarac ispod pojasa,i nadam se da sam 100% jasna,moj zivot moja stvar,tvoj zivot tvoja stvar..Uzivam.. :)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr