< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (18)
Rujan 2007 (19)
Kolovoz 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Moj mail: bosmans@net.hr

[IMG]http://i166.photobucket.com/albums/u94/Emyzplace/icons.jpg[/IMG]
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Savrsenstvo.... Ova zena....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Klikni na nju da bolje vidis, viruj isplati se!!


Image hosting codes

Image hosting


Ja i moje "drage kile"
Cilj: smrsaviti jos 10 kila...
Kako?
Uz Božju pomoć, vodu i vježbu...
:)
Kako kažu...
Sve se može kad se hoće

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





bedzevi.com,button,badges,priponkeThompson



bedzevi.com,button,badges,priponkeJuventus





bedzevi.com,button,badges,priponkeChelsea FC






bedzevi.com,button,badges,priponkeRobbie Williams




bedzevi.com,button,badges,priponkeProud to be croat




bedzevi.com,button,badges,priponkeHajduk



bedzevi.com,button,badges,priponkeNK Rijeka




bedzevi.com,button,badges,priponkeVolim te, budalo mala




Linkovi


Meni osobno, najzgodnije slavne face:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Tko sam ja?
srednjoškolka
zelenih očiju
znatiželjna
vesela
strašljiva
iskrena
ponekad ljubomorna
visoka
debela, ali ne kao prije
izuzeto osjetljiva

Sto volim?
NJEGA
roditelje
sestru
svoje 4 naj frendice
svoju pokojnu prabaku
sunce
more
ljeto, ali bez staraca
pjesme
Thompsona
Hrvatsku
ljubavne romane
plakati
Maria Ančića
Rijeku
Hajduk
Chelsea
smijati se
družiti se
ljubiti se s dečkom
kupovati
šminkati se
rozu boju
život
(svakim danom sve više)

Što ne volim?
Svoje kile
Uobražene ljude
zle ljude
pohlepu
sladoled (haha)
učenje
roditeljska zanovijetanja
neizvjesnost
SDP
i opet... svoje kile

Želje
smršaviti još nekih 10 kila
udati se za svoga dečka
imati barem troje djece
završiti srednju i faks
izdati pjesmaricu ili knjigu
biti sretna i zdrava

Čime se bavim
volim pisati knjige,
ljubavne romane
već sam napisala 2
pjesme...
volim tenis, nogomet...
izrađujem nakit
trčim







Vezala me tuga
svojim koncima
tražila sam ljude na krivim mjestima
što samoća čini ja najbolje znam
čovjek nije rođen da bi bio sam
zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna
I rec da će ovog puta biti sve što želim ja
kaži da si mene čekala
I reci kako ovog puta
nema roka trajanja,
jer prava ljubav nije potrošna...
Lomio sam grane od života svog...
koda neću umrijet...
da sam iznad tog
bilo me je svuda
a sad sam kraj tebe
još vjerujem u čuda
i u nas oboje


Lana i luka PRAVA LJUBAV
Uploaded by Hitmanxxx


.... moja i njegova pjesma....




Taknuti mogu lice što spava
i prisutan biti u njenom snu.
U meni se krije pucina plava,
što nemir skriva samo za nju.

Taknuti mogu usnu što šuti,
kad jedan poljubac kane.
U meni se jedno jezero sluti
sa tamnim dnom,za uspavane.



Taknuti mogu laticu oka,
što u sebi vatru krije.
U meni spava voda duboka,
voda duboka spava i bdije.
O boze, kako mi fali
Nedostaju mi njezine lipe rici,
Njezin njezni glas,
te nezaboravne sate.

Nisam znao da je taj pozdrav bio vjecan.
Jos i sada sicam se toga.
Bol u srcu je jaca no ikada,
kada znam da nitko te nemoze vratit.


No cvrsto virujem da cemo se opet sresti.
Mozda to nece biti ni danas ni sutra,
Samo preostaje nada da bol do tada ne bude ovako jaka
i da zivot pruzi bokun lipote do tada.

Nada je, da sve molitve nisu uzalud,
da je tebi sada bolje nego nama,
i da vrime ce izlicit sve rane.

- ovu pjesmu mi je poslao nakon što smo proveli dva nezaboravna dana u mome gradu...
Bilo nas je strah da smo predaleko, da možda nećemo uspjeti...
No vrime i daljine nisu ništa prominile...
Još smo tu, još postojimo... zajedno...

free myspace layout

free myspace layout



Moje ljepotice:

lutka s naslovne strane
Blue
Crvena
Bonnie. Lola. Indie.
zen_krafnica
nesretna i debela
Psihosavrsenstvo
bestial devastation
Baby Ana
Freya la bella
Naife
Blue Butterfly
Savrsena cura (wannabe)
Thin butterfly
Never thin enough

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

subota, 22.09.2007.

Mesna dijeta

Upravo sam saznala djetu koja je provjerena da djeluje...
Djeta u kojoj se jede koliko zeli...
Moja frendica je na taj nacin u 6 dana izgubila 5 kila....
Mesna djeta...
Mislim da bi trebale krenit na ovu djetu!!

Dakle...
Za ovu djetu treba se čvrsto odlučiti pridržavati točnih uputa koje ćemo vam dati.
Upute o djeti što smijemo jesti naljepite na zid sobe u kojoj najviše boravite.
Ova se djeta isključivo odnosi da se očisti naslaga sala, tj. da se počne topiti naslaga sala. A to je upravo ono što želimo, zar ne?!?
S ovom djetom nećete biti gladni, ne mora se jesti samo 1,2,3 puta na dan, ne treba se vagati i posebno spremati obroke, NE TREBA VJEŽBATI. Naslake sala tope se velikom brzinom!
U PRVIH 6 DANA GUBITE 5 KILOGRAMA, A SVAKI SLJEDEĆI DAN LAKŠI STE JEDNU KILU!!
ZA 24 DANA IZGUBITE 20 KILA 100%, ALI PAZITE!! AKO SAMO 1 DAN SAMO JEDNOM POJEDETE KOMADIĆ KRUHA VELIČINE NOKTA ILI BILO ŠTO ŠTO ADRŽI UGLJIKOHIDRATE DJETA NEĆE USPJETI!!!

Dozvoljeno je jesti:
Janjetina, piletina, teletina, svinjetina, junetina, guska, patka, sve vrste jetrica, divljači na sve načine osim pohano. Možete jesti sve vrste narezaka osim hrenovki, sve vrste ribe - morske, slatkovodne, sve vrste ribljih konzervi sa i bez povrća. Sva vrste salata - svježa salata, paprika, svježa ili pečena rajčica, krastavci svježa zelje, cikla, salata od morskih plodova, špinat. Sve salate začinjene uljem, solju, octom, ajvarom. Možete također jesti jaja na sve načine.
Sve vrste povrća - karfiol, blitva špinat poriluk, luk, zelje, kupus, kelj, šparoge, patlidžan, korabice, mrkva, peršin, gljive, tikvice, kisela repa.
Možete piti: mineralnu vodu mineralnu vodu limuncrna kava sve vrste čaja bez šećera može i natren.
Nakon 6 dana obavezno popijte pola litre vina ili litru gemišta. Prije toga možete limunadu s natrenom.

NE SMIJEMO JESTI:
KRUH, KRUMPIR, BRAŠNO, RIŽA, LEĆE, GRAŠAK, POHANO, TJESTENINA, KIKIRIKI, LJEŠNJAK, HRENOVKE, NEMA ZAPRŠKE NI NA JEDNO JELO, NITI JEDNA VRSTA NITI JEDNA VRSTA KOLAČA, ČOKOLADA ŠEĆERA, GRICKALICE NITI SLANE NITI SLATKE, NE SIR, NE VOĆE.

VAŽNO: Da bi nadoknadili potrebne vitamine potrebno je obavezno uzimati vitamine ABC svaki dan 1 tabletu.
Ovu dijetu možete držati onoliko dana koliko kg želite skinuti. Kad postignete cilj npr. dokazano ja da osoba koja skine, za 1 mjesec 20 kg po prestanku djete tek nakon 2 godine opet počinje dobivati na kilaži!!

Jeste za!?!?



| - 20:23 - ...set me free.... (86) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.