< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




povratak maloumne blogerice - vol.2.-

nemreš vjerovati
iako ću najvjerojatnije zakasniti na vlak i propustiti uvodna cviljenja svoje profe boli me živo...
već jakoooo dugo nisam pisala... nije mi se dalo... jednostavno sam prejebeno sretna da bih još nekog, osim svoje drage blondie i teje, gnjavila s tim...
moj starac s nekim babama raspravlja u kuhinji i grobljima i grobnim mjestima...
tako je to kad tie otac umirovljenik s 44. godine i mirovničkim stažem od 10 godina.
boli ove na pantovčaku kaj ima dvoje djece- od kojih jedno pizdi zbog fucking mature, ali to nekom drugom prilikom- i ženu koja radi za 1900 mjesečno...
toliko sam samo na knjige školske potrošila...
a ove godine je i maturalac...
na koji neću ići....
razlog je sasvim jednostavan... zapravo dva su... fucking raska i odrećeni neindividualci mog razreda + lova koje mi kronično fali...
dobro lova i nije problem... jer poznam svog starog...
taj bu i od boga posudil pare da meni neke omogući... ali jednostavno neću...
ići ću ja već u češku... toe neupitno... prije ili poslije... ali sama... ili s nekim...
ovisi kako se neki planovi srede... nadam se da neće pretjerati... molim se da ne pretjera...
iako često zna... a to mie često slatko... gotovo pa uvijek...
kvartal je blizu a ja imam 1 iz tjelesnog,2 iz matike
fuck....
idem sad...
ovo je samo da ljudi znaju da sam se vratila
uživajte


14.10.2008. u 10:19

| Comments (2) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.