< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




entering the world of the spirits

pa kad svi mogu mogu i ja… mislim na svoj blog naravno….
usporena sam jer nemam vremena baš ni misliti… kao da i bi…. počela je škola… toe jedino novo…
i ja sam starija… ali ništa pametnija….
tako to ide…
nažalost…
no odlučila sam malo proanalizirati svoje društvo. ne mislim na ove iz razreda koji su osuđeni na to da me trpe, već na one koji me žele trpjeti…
dobro… neki nemaju izbora jer sam se samo prikrpala…
blondie, andy i tea… one su neizostavne u priči o sretnim sitnicama u mom životu… to je jednostavno nemjerljivo… one su prihvatile da sam takva kakva sam i da me mogu samo trpjeti… a to je teška kazna, vjerujte mi… ja živim sama sa sobom…
fik, lac, janezz…. društvo jednu godinu starije od mene… fik je tein dečko… a kako sam ja teina frenidica ( barem se takvom volim smatrati) i njega sam počela smatrati frendom…
a on to i je… njih trojica su ludi… trampaju cure za cd! ne, za 2 cd-a!! haha… jedan je nekrofil, a drugome se sviđa od jednog mama… ok, ta mama se svima sviđa, ali ipak… hehe
ovo malo čudno zvuči, ali vjerujte mi… to su jedni zakon ljudi i njih vrijedi poznavati…
lea, mare i tanja, buba… cure koje se znaju od pelena, ali se i tak dugo i ne druže… različiti putevi… ali jebeno fora cure… ako su one negdi blizu zaboravite na dosadu… kade ko dimnjaci starih lokomotiva, a piju ko bačve bez dna… savršene u svakom slučaju…
moj dragi i rajković… pa ovaj prvi se nema nikakvog prava žaliti ili cviliti… a rajković…. pa on je njegov frend kojeg sam ja zavoljela ko svojeg… stvarno je fora… a i ja ga jako volim zezati… nek se ne ljuti, ali jednostavno si ne mogu pomoći…
i to je to…
nadam se da će bit još posteva…i to skoro… iako sam jako zauzeta… škola, pisanje, pomaganje starcima…
pa jedva čekam zimu… a do sljedećeg pisanja… kiss 4 u all….


06.09.2008. u 14:38

| Comments (6) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.