< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




higher than hope

prije nekoliko dana, točnije jedne subote draga lady a.k.a andy dovukla se do mene…
ušla je u moj mali privatno pakao i očarala moje starce na način kako to samo ona zna…
andy mi je jedna od najdražih osoba, a trenutačno je pri samom vrhu liste… kao jedna od stalnih blogera u mojoj blog sferi zaslužuje i još jedan plus…
sve veća ljubav joj postaje i fotografija što je izravni utjecaj njezine škole…
i tako smo došle na ideju ( nemam više pojma kojoj je to prvoj palo na pamet) da napravimo malo foto sesion…
neki će se malo iznenaditi, jer baš i nije najnepoznatija stvar da bi se mene prije pred streljački vod postavilo nego pred kameru…
ali u zadnjih godinu dana sve više rješavam taj svoj mali strah, pa više na fotkama ne dižem ruke da mi se faca ne vidi… pa krenule smo prema centru…. ispalo je oko desetak fotografija koje je ona zatim preuredila uz malu pomoć računala…
osjećala sam se kao da radim s profesionalcem jer točno je govorila kako da budem, kakav izraz lica da imam… očito je da su te fotke postojale u njezinoj glavi već dulje vrijeme…
nadam se da je i njoj bilo zabavno kao i meni… a tu u nastavku vam donosim rezultat tih nekoliko sati…i podosta škljocanja…
samo zanemarite ovu siroticu koja je na svim slikama… broji se umjetnički dojam…

green
Photobucket

lady of the lake
Photobucket

lady in the green
Photobucket

peaces of you
Photobucket

deep blue
Photobucket



03.08.2008. u 14:50

| Comments (17) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.