. . . Gospodićna ide u Gospođu . . .



Image Hosted by ImageShack.us

Odbrojavam sitno do dana kada ću postati gospođa (04.10.08.). Koliko me to sve neizmjerno veseli, toliko je to uz građevinske radove koje smo započeli; nevjerojatno stresno. Ja sam jedna od onih kojoj sve mora biti gotovo savršeno isplanirano i izvedeno (ipak sve to plaćamo); tako da su me problemi koji su nastali tokom radova totalno izbacili iz takta... da tu i tamo popim koji Normabel da mogu dalje funkcionirati. Uz sve to posao se nevjerojatno povečao.
Pripreme za svadbu odlično su prošle; sada ostaju samo završni koraci... Odijeću nam radi Jular, kolači i torte su dogovoreni, meni u restoranu također; prsteni kupljeni, zahvalnice u izradi, svi ukrasi su doma spremni i sada se radi na muzici...
Radovi su započeli prije tri tjedna i za to vrijeme napravili su samo vodu u kuhinji i kupaonici i grijanje, sutra dolazi keramičar i električar... nadam se da će sve biti gotovo do svadbe.
Kuhinja dolazi za mjesec i pol (wenge-bijelo), crni kožni trosjed i tabureići su već doma, kupaonicu trebamo još kupiti, policu za tv dati raditi po narudžbi, završiti sobu njegovoj seki i onda bi to bilo to... Onda ću imati svoj mir, svoj dom, biti u braku i početi jedan drugi život sa jednim drugim prezimenom.
Mame (moja i njegova) najveća su nam podrška, svi pozvani će doći osim mog biološkog oca (njegov izbor – ja sam ga pozvala), bake i dede (njegovi roditelji – došli bi ali zbog zdravstvenih problema deda ne može ostaviti baku samu), baka (mamina mama – isto zbog zdravstvenih problema ne bi mogla izdržati). Svi nama dragi ljudi biti će sa nama i neću nikome dozvoliti niti da proba da nam pokvari taj dan.
Sumljam da ću vam se više javiti prije same svadbe, ali budem nakon toga... sa slikama i opisom cijele te većeri... a do tada... budite dobri...

Ostavljam vam veliku pusu.


23.09.2008. | 04:09 |
10 Komentara | Print | # | ^


<< Arhiva >>

0


< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari on/off?


... Online Diary ...


"Everything is poison, there is poison in everything. Only the dose makes a thing not a poison."

poison.whisper@gmail.com

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter




... The Path ...


01. Anchi, i to je život
02. Anđeo i Demon
03. Born To Be Wild
04. Little Bluestar
05. Samohranamajka
06. Anti - Bane
07. Paix
08. 1 Njofra
09. Slaviša
10. Sopot 1


... For Me ...


chris isaac - wick...


... Poison ...


Your cruel device
Your blood, like ice
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not
Touch (don t touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison
You re poison running through my
Veins
You re poison, I don t want to
Break these chains
Your mouth, so hot
Your web, I m caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat
I hear you calling and its needles
And pins (and pins)
I want to hurt you just to hear you
Screaming my name
Don t want to touch you but
Your e under my skin (deep in)
I want to kiss you but your lips
Are venomous poison
You re poison running through my veins
You re poison, I don t wanna
Break these chains
Poison
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not
Touch (don t touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison
You re poison running through my
Veins
You re poison, I don t wanna
Break these chains
Poison
I want to love you but I better not
Touch (don t touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop