... vratila sam se ...



Vidim po komentarima da se pitate gdje sam nestala... pa da vam objasnim nestanak od desetak dana... Moram priznati da se nije ništa posebno (ni dobro, ni loše) dogodilo... imala sam malo više posla... i uz jednu groznu bol u leđima i kronični nedostatak vremena nisam stigla pisati...
Nema nekih novosti po pitanju moje veze... sve je manje-više isto, uz poneka izbacivanja iz takta... uglavnom više sam kod mame... ali o tome u jednom daljnjem postu kojem ću moći posvetiti više vremena... Što se posla tiće... zadovoljna sam... počeli smo oglašavati pa je taj dio krenuo i uz sve to još radim u Domu Sportova (prijatelj drži šank pa mu pomažem). Ako ste zainteresirani... raspored događanja je malo niže, a ja ću kroz par dana naći više vremena i napisati nešto više i nešto bolje... budite pozdravljeni... :-)

Koncerti

29.11.07. - koncert Jinx-a,
03.12.07. - koncert 50 Cent,
14.12.07. - koncert Hladnog Piva,
19.12.07. - koncert Karlovačko Live.

MNT Kutija Šibica i Veteranska kutija

24.11.07. - Subota - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 18 utakmica
25.11.07. - Nedjelja - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 18 utakmica
28.11.07. - Srijeda - mala dvorana - 16:00h - 24:00h - 9 utakmica
01.12.07. - Subota - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 18 utakmica
02.12.07. - Nedjelja - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 18 utakmica
03.12.07. - Ponedjeljak - mala dvorana - 16:00h - 24:00h - 9 utakmica
07.12.07. - Petak - mala dvorana - 16:00h - 24:00h - 9 utakmica
08.12.07. - Subota - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 18 utakmica
09.12.07. - Nedjelja - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 18 utakmica
10.12.07. - Ponedjeljak - mala dvorana - 16:00h - 24:00h - 9 utakmica
14.12.07. - Petak - mala dvorana - 15:00h - 24:00h - 10 utakmica
15.12.07. - Subota - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 18 utakmica
16.12.07. - Nedjelja - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 16 utakmica
17.12.07. - Ponedjeljak - mala dvorana - 16:00h - 24:00h - 8 utakmica
19.12.07. - Srijeda - mala dvorana - 16:00h - 24:00h - 8 utakmica
22.12.07. - Subota 1/16 - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 16 utakmica
23.12.07. - Nedjelja 1/8 + vet. 1/8 - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 8 + 8 utakmica
26.12.07. - Srijeda 1/4 - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 2 + 2 utakmica
27.12.07. - Četvrtak 1/4 - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 2 + 2 utakmica
28.12.07. - Petak 1/2 - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 2 + 2 utakmica
29.12.07. - Subota finale - mala dvorana - 08:00h - 24:00h - 2 + 2 utakmica


27.11.2007. | 18:54 |
10 Komentara | Print | # | ^


... prvi snijeg u Zagrebu ...



Moram priznati da sam bila oduševljena kada sam se ujutro probudila i pogledala kroz prozor... a ono pahuljice započele svoj zimski ples po našem gradu... Naravno snijeg je u mojoj mami probudio već dobro postojeću zaigranost... tako da dok sam ja pisala mail ona se ko kriminalac odšuljala na balkon i napravila grudu... zatim tiho ušla natrag... Ja naravno nisam ništa slutila do onog trenutka kada mi je gruda pogodila obraz... :-)
I tako pišem ja dalje... kad kroz pola sata evo nje sa g. Snjegovićem na tanjuru (nisam se mogla prestati smijati, te sam odmah dohvatila mobitel da i to slikam)... nisam mogla odoljeti da njezinu kreativnost i zaigranost ne podijelim sa vama, pa vam ostavljam slike... Brine me jedino što je dan još dug... a vremensku prognozu nisam još gledala da znam koliko će to dana trajati... da se znam pripremiti na sve njezine aktivnosti... :-) pusa mami ;-)


Image Hosted by ImageShack.us

Snijeg - wikipedija

Snijeg je kristal smrznute vode, a i mineral. Nastaje i pada tijekom vrlo hladnih temperatura, kao i mraz, inje i poledica. Mnogi misle da je snježna pahulja najmanji djelić snijega, no pogleda li se pažljivije uočava se da je pahulja ustvari nakupina većeg ili manjeg broja snježnih kristala različitog oblika, najčešće šesterokutnog tj. heksagonalnog oblika.

Kristali
Tijekom padanja iz oblaka prema tlu, kristalići se međusobno sudaraju, spajaju, razbijaju, djelomično tope ili spajaju s kišnim kapima pa to sve utječe na konačan oblik snježne pahuljice. Iz tog razloga je snijeg koji pada najčešće nepravilnog oblika. Između kristala i pahuljica nalaze se praznine ispunjene zrakom. Kad snijeg padne na tlo, zrak ostaje zarobljen između kristala, pa se zato čuje zvuk kad gazimo po netaknutom snijegu. Zvuk ovisi o temperaturi, ali i o strukturi snijega. Tada dolazi do loma ledenih kristala kroz koje onda izlazi zrak.
Kristal je krutina u kojoj su atomi, molekule ili ioni koji ju čine pravilno raspoređeni po određenom uzorku koji se ponavlja u sve tri dimenzije. Dakle, to su simetrijska tijela. Imaju tri vrste simetrijskih elemenata koje možemo zapaziti kako u njihovoj strukturi, tako i po vanjskom obliku. To su ravnina simetrije, os simetrije i centar simetrije.

Veličina snježnih pahuljica
Većina pahuljica ima promjer oko 1 cm. No, pod određenim okolnostima mogu nastati i pahulje veće od 5 cm u promjeru. Za to su potrebne temperature zraka oko nule, lagani vjetar i nestabilna atmosfera uz usmjereno strujanje tekućina i plinova.

Boja snijega
Vidljiva sunčeva svjetlost je bijele boje. Većina stvari u prirodi upijaju dio sunčeve svjetlosti koja im daje njihovu boju. Snijeg, međutim, odbija (reflektira) većinu sunčevog svjetla. S obzirom na to da snijeg ima puno malih kristala, sunčeva svjetlost se uspješno odbija, poput malih zrcalčića.

Uvjeti za padanje snijega
Može li snijeg padati kad je prehladno?
Može. Istraživanja pokazuju da nikad nije prehladno za padanje snijega. Može sniježiti i na iznimno niskim temperaturama zraka ako postoji vlaga i dizanje ili hlađenje zraka. Točno je da snijeg najčešće pada na temperaturi zraka oko 0°C jer topliji zrak može sadržavati više vlage.

Snijeg i izolacija
Snježni pokrivač se može zamisliti kao prozor s jako mnogo stakala. Između svakog stakla stoji zrak i ako je s jedne strane prozora jako hladno, ta hladnoća neće prodrijeti na drugu stranu prozora. Svježe napadali snijeg sadrži i do 95% zarobljenog zraka.

Snijeg i jestivost
Čisti snijeg je zasigurno jestiv. U gradskim područjima snijeg može biti zagađen pa se ne bi trebao jesti, no ni tada vjerojatno ne bi imao većih posljedica za zdravlje onih koji ga jedu. Ponekad snijeg može sadržavati alge koje mu daju crvenkastu boju. Taj snijeg je jestiv, a oni koji su ga probali čak kažu da ima dobar okus.

Snijeg i grmljavina
Može li sniježiti i grmjeti istovremeno?
Da, iako se grmljavina zimi pojavljuje puno rjeđe nego ljeti. U Zagrebu u prosjeku jedan dan godišnje pada snijeg i grmi. Kad pada snijeg, češće grmi u obalnom području nego u unutrašnjosti.

Oblici pahulja

Image Hosted by ImageShack.us


17.11.2007. | 15:16 |
28 Komentara | Print | # | ^


... Zabavna verzija odnosa ...



U zadnje vrijeme svi pišu o muško-ženskim odnosima na humorističan način, evo još nešto na tu temu šta sam našla na net-u...

Kako se mijenja karatkter muškaraca sa godinama

Pice
17 - Pivo
25 - Vodka
35 - Jeger
48 - Dupli Jeger
66 - Hladna kava iz termosice

Laganje
17 - Moja simpatija nije tu ovog vikenda
25 - Moja cura nije tu ovog vikenda
35 - Moja zaručnica nije tu ovog vikenda
48 - Moja žena nije tu ovog vikenda
66 - Moja žena je mrtva

Omiljeni sport
17 - Sex
25 - Sex
35 - Sex
48 - Mjenjanje kanala
66 - Dremanje

Definicija uspješnog izlaska
17 - "Jezik"
25 - "Doručak"
35 - "Nije ugrozila moju terapiju"
48 - "Nisam morao upoznati njenu djecu
66 - "Živ sam se vratio kući"

Idealno vrijeme za ženidbu
17 - 25
25 - 35
35 - 48
48 - 66
66 - 17

Kako se mijenja karatkter žena sa godinama

Pice
17 - Hladno vino
25 - Bijelo vino
35 - Crveno vino
48 - Don Perignon
66 - Dupli Jack Daniels i tableta za spavanje

Izgovori za odbijanje muškaraca
17 - Moram oprati kosu
25 - Moram oprati i osušiti kosu
35 - Moram pofarbati kosu
48 - Moram zvati frizera da mi pofraba kosu
66 - Moram zvati frizera da mi pofarba periku

Omiljeni sport
17 - Shoping
25 - Shoping
35 - Shoping
48 - Shoping
66 - Shoping

Definicija uspješnog izlaska
17 - Mc Donalds
25 - Besplatno jelo
35 - Dijamant
48 - Veći dijamant
66 - Sama u kući

Omiljena fantazija
17 - Viskok, crn i zgodan
25 - Viskok, crn, zgodan i bogat
35 - Viskok, crn, zgodan, bogat i pametan
48 - Muškarac sa kosom
66 - Muškarac

Idelan muškarac
17 - U restoranu se ponudi da plati večeru
25 - U restoranu plati večeru
35 - Ujutro napravi doručak
48 - Ujutro napravi doručak za djecu
66 - Može da doručkuje

Idealno vrijeme za udaju
17 - 17
25 - 25
35 - 35
48 - 48
66 - 66


15.11.2007. | 23:57 |
6 Komentara | Print | # | ^


... torta ...



Jedna od umjetnosi moje mame koju ne mogu drugačije podijeliti sa svim dragim osobama... nego ovako... pa uživajte jer ja sigurno budem.... njami...

Image Hosted by ImageShack.us


13.11.2007. | 02:54 |
13 Komentara | Print | # | ^


... meni najdraža ...



Kad sam se upoznala "Njega" nakon prekida veze od sedam godina, nisam si htjela dozvoliti da se brzo zaljubim, ali bilo je jače od mene... i moram priznati da bez obzira na sve nisam požalila ni trenutka...
Riječi ove pjesme poslala sam mu u sms poruci i nekako je to ostala naša pjesama... te ovo posvečujem njemu... nama... :-)



07.11.2007. | 23:41 |
13 Komentara | Print | # | ^


... ljubav... bogatstvo ... uspjeh ...



Jednom je jedna žena zalijevala svoj vrt, kada je ugledala 3 starca pred svojim vrtom.

Nije ih poznavala, no svejedno im je rekla:
" Mislim da vas ne poznajem, ali mi se čini da ste gladni. Molim vas uđite unutra i pojedite što god. "

Starci su je upitali:
" Je li Vaš muž doma? "
" Ne ", odgovorila je, „nije."
" Onda moramo otići, " rekli su.

Navečer kada joj se muž vratio doma, žena mu ispriča što se bilo dogodilo.

" Sada im možeš reći da sam se vratio i pozovi ih natrag, unutra ",
rekao je muž, i žena je otišla pozvati starce na večeru.

" Nažalost, ne možemo svi prihvatiti Vaš ljubazni poziv."
Rekli su joj starci.

" Zašto ne ?"
Upitala je iznenađena žena.

Jedan od staraca pokaza na jednog i reče:
" Njegovo ime je Bogastvo."

Potom pokaza na drugoga i reče:
" Ovomu je ime Uspjeh."

" Meni je ime Ljubav."
" Sada pođi k mužu i skupa odlučite kojega biste od nas 3 pozvali unutra."

Žena se je vratila u kuću i sve ispripovijedala mužu.
Muž presretan reče:
" Super! Pozovi Bogatstvo da sa svim i svačim napuni našu kuću!"

Ona pak nije bila zadovoljna s njegovim prijedlogom:
" Zašto radije ne bih pozvala Uspjeh ?"

Razgovor između njih je slušala njihova kćer i sva oduševljena rekla:
" Zar ne bi bio bolje pozvati Ljubav ? Naš dom bi potom bio napunjen Ljubavlju !"

Poslušavši savjet njihove kćeri, muž je rekao ženi:
" Pođi van i zamoli Ljubav neka bude naš gost. "
Žena je pošla van i upitala:
" Tko je od vas Ljubav ? Molim neka dođe i bude naš dragi gost."

Ljubav je sjedila u svojim invalidskim kolicima i skupa sa njima se odvezla u kuću.

Druga dva starca su krenula za njom.

Zaprepaštena žena je upitala zašto idu i Bogatstvo i Uspjeh, kada je ona pozvala samo Ljubav ?

Starci su u jedan glas odgovorili:
" Da si pozvala Bogatstvo ili Uspjeh, druga dva bi bili otišli. No, ti si pozvala Ljubav i kamo god Ona ide, nas dva je slijedimo !"

Tamo gdje ima Ljubavi, tamo uvijek dolaze Bogatstvo i Uspjeh.

Vjerujete li u ovakvu priču? Kaj biste vi odabrali?


06.11.2007. | 18:50 |
5 Komentara | Print | # | ^


... deset savjeta Fate za uspješan brak ...



Možda sam u ranijem postu bila gruba al svatko ima takvih dana, ipak kaj god da me čeka biti će (nadam se) bolje od Fatinog braka... :-)

Deset savjeta Fate za uspješan brak iz njenog provjerenog bračnog iskustva s Mujom:

1. Tri puta tjedno vodi me na burek da me razveseli. Ja ga napravim i ispečem, a on mi kaže: hajd' izađi iz kuhinje i pojedi i ti malo.

2. Popodne nikad ne spavamo zajedno: on spava sam na kauču u dnevnom boravku, a ja brišem prašinu i perem suđe.

3. Svakog mjeseca, čim dobije plaću, vodi me da mi kupi razne poklone:
- deterdžent za suđe da se ne mučim i perem na suho, wc sanitar da ne moram samo četkom i vodom trljati kadu i pločice.

4. Rođena sam u studenom pa mi za rođendan kupi četiri metra drva i onda gleda kako uživam u poklonu dok ja unosim drva u podrum. Tu večer uživamo kraj vatre u peći iako znam da ga živcira što ja odmah spominjem da bih za Novu godinu volila dobiti na poklon dvije tone ćumura. Vidim da u njemu kuha od bijesa, da se suzdržava da me ne odalami i da u sebi roji:
- Tek je jedan poklon otvorila, a već misli o drugom.
Ali takve smo mi žene. Što se tu može.

5. On vodi računa o mom izgledu i kao dobar muž pazi na moju liniju i tjera me da držim dijetu kako bi dobro izgledala. Stavio je ključ na frižider da ne bih mogla doručkovati. Ako napravim batake za ručak, on pojede sve, a meni, duša moja, ostavi samo krumpir, a onda ja kažem:
- Pa nisu djeca na dijeti.
- Jesu li ženska djeca u nas? - pita.
- Jesu. - odgovorim.
- E pa, moraju na dijetu k'o i majka. - kaže on.
Takav ti je moj Mujo, pravi moderni domaćin koji vodi računa da žene izgledaju moderno. Pročit'o je negdje da je jabučni ocat dobar za dijetu, pa mi je prošli tjedan zabranio da jedem i samo mi davao po čašu jabučnog octa tri puta dnevno, sve dok se nisam zasrala i dobila proljev.

6. Posebno vodi računa o mom tenu i održavanju kože. Moj Mujo je tako dobar muž da me svako večer natjera da stavim masku na lice tako da mi nije vidio lice za vrijeme seksa ima deset godina. Čim dođe s posla, odmah me opet natjera da stavim masku na lice da bi mi koža bila mekana. Subotom i nedeljom ne da mi nikako da skidam masku s lica i moram da je držim cijeli vikend. Ja ga molim da mi je skine makar dok Arsenal igra protiv Liverpula.

7. Kad se šetamo robnom kućom izgledamo kao zaljubljeni par jer me on drži za ruku, tj. zavrne mi ruku da ne mogu ništa da pipam.

8. Po noći me istjera iz spavaće sobe da ne bih morala slušati njegovo hrkanje.

9. Što jest - jest: ne da mi da ništa radim po kući sama. Uvijek natjera i mene i moju majku da zajedno radimo.

10. Nikad se ne kupa bez mene.. Svaki mjesec kad se nakani okupati, fino me zamoli da mu ugrijem vodu i naspem u kadu pa da mu istrljam leđa i uvijek plače i šamar mi zvekne ako ga, ne daj Bože, ujede za oči, pa pazim jako, a ako budem dobra i ne ujede ga nikako za oči, onda me pusti da se i ja okupam u onoj istoj vodi kad on izađe iz kade...

Eto kako je pažljiv i štedljiv moj Mujo, duša moja...

(preuzeto: sa neta)


05.11.2007. | 22:09 |
7 Komentara | Print | # | ^


... NZ vs. GV ...



U zadnje vrijeme stalno me opterečuje stambeno pitanje, kao da život radi pritisak na mene da moram nešto promijeniti; da nemam tako puno vremena ako želim napraviti sve što sam si u životu zamislila.

Dugo smo u vezi, nedavno smo otvorili obrt kako bi postavili čvršće temelje za našu budućnost... iako je posao tek u začetku odlično je krenulo... Tako da sada osim gore navedenog pritiska osječam i onaj ne izgovoreni pritisak kada od tog posla trebam napraviti čudo od kojeg če živjeti cijelo kućanstvo; a takav nije bio prvobitni plan.
Prvobitni plan bio je naš posao u kojem ću ja biti zaposlena, bez šefa, bez prigovaranja i sva zarada je naša... te onda razviti posao tako da on može dati otkaz na sadašnjem poslu i pridružiti se u ugovaranju poslova, nabavci...
Plan je bio zarađivati toliko da imamo za normalni život i ratu kredita za uređenje tavanskog stana... Plan je bio savršen, ali već imamo problema.

Ja sam "noćna ptica" koja ne voli da joj diktiraju način i bioritam života; grafička dizajnerica koja ne voli kad joj pametuje netko van struke; obična cura koja želi svoj kutak ili zajednički kutak sa onim koga voli... i tu počinju problemi...

S obzirom na stalnu migraciju predložila sam mu da njegovu sobu (u kojoj zapravo ne boravimo jer kad sam tamo zaspimo u boravku) preuredimo u našu. Kako nema dovoljno ormara jedva smo se dogovorili da dopeljamo moje ormare (možda je regal bolji opis) i kupimo Tv. I onda njegova pitanja počinju: "Kam ću ja sa ovim ormarima?" Stavi ih na tavan, iskoristit ćemo ih kad gore sve uredimo. "Kak ćemo složiti nove ormare?" I na to sam uspješno odgovorila. "Jel ih možemo pofarbati?" Možemo. "Ja bih u zelenu boju!" Nemoj u zelenu boju jer su bočne strane ormara tamnosmeđe, a prednje svijetle boje drva, a zid je rozi pa će glupo izgledati... i tako on bira boje do prepirke... I onda pitanje: "A kam ću sa autićima?" Ja nemam kamo donjeti svojih par trenirki i majci a njega brinu autići!

Neki dan smo otišli kupiti Tv i sad stoji u sobi... jer on cijeli dan nakon dolaska sa posla provede dolje kod mame gledajući Tv. Ako ja slučajno odem gore za kompjuter ili gledati Tv onda (ako nije u tom vremenu došao po mene) me po povratku dolje čekaju spušteni nosevi i tišina. Da bi tamo sve zadovoljila trebala bi se buditi ujutro (i kad mogu duže spavati), odraditi ono kaj me taj dan čeka, a ostatak dana provesti dolje u blagavaoni pričajući sa njegovom mamom (žena je dobra, draga, duhovita al ne priča mi se svaki dan i toliko ne pričam sa svojom mamom i sestrom) dok on u njenoj sobi gleda Tv; još da je on sa nama, ali nije. Večer završava našim odlaskom gore oko 01h ujutro, on za kompjuter, a ja u krevet. Ne volim pravila, volim svoju slobodu na koju imam pravo da odem spavati kad hoću, da se probudim kad hoću, da ne moram jesti kad nisam gladna i slično...

Kad sam kod mame tamo potpuno drugačije živim.. budna sam do onog trenutka kad mi se počne spavati (to zna biti 06h ujutro) i bez ikakvih drama mogu se drugi dan probuditi u 14h (ako nemam obaveza); ak nisam gladna ne jedem; ak jesam uzmem si; ak mi se spava popodne odem spavati; ak mi se ne priča, ne moram i nema ljutnje; ak jedna drugu isprovociramo (što se zna dogoditi) znamo se i posvađati, znamo si svašta reći ali isto tako znamo se ispričati... Ne moram se suzdržavati, ne moram paziti da nekog ne povrijedim ili da se netko ne uvrijedi.

Osim što mi je dosta onog ruksaka iz posta prije, dosta mi je promijena načina života i bioritma svakih četri dana; taman se prilagodim kod mame pa za par dana idem k njemu; pa se opet tamo prilagodim, pa natrag k mami...
Mogla bi ja ostati kod mame ali kak bi ta veza onda izgledala? Umjesto da idemo lagano naprijed, to bi ju bacilo nekoliko koraka unatrag.

Mislim da je glavni problem u tome (barem imam takav dojam) da on nije spreman na promijene; on ne može ili ne želi promijeniti svoj način života... recimo: barem nekoliko sati ranije odvojiti se od mame i posvetiti se nama.
Čini mi se da sve ove sitne poteze poput kupnje Tv-a radi da malo smiri stvari jer vjerujem da ne želi da prestanem tamo dolaziti; ali da veće korake ne želi.

Ni on, ni ja nemamo malo godina i ova igra stalnog seljenja i toplo-hladno čini me nesretnom... Zbog svega toga ponovno razmišljam o podstanarstvu gdje ću tu jednu sobicu urediti kako želim; imati svoj mir i slobodu: pa ako to ima cijenu od 300 Eura...


03.11.2007. | 23:51 |
6 Komentara | Print | # | ^


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari on/off?


... Online Diary ...


"Everything is poison, there is poison in everything. Only the dose makes a thing not a poison."

poison.whisper@gmail.com

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter




... The Path ...


01. Anchi, i to je život
02. Anđeo i Demon
03. Born To Be Wild
04. Little Bluestar
05. Samohranamajka
06. Anti - Bane
07. Paix
08. 1 Njofra
09. Slaviša
10. Sopot 1


... For Me ...


chris isaac - wick...


... Poison ...


Your cruel device
Your blood, like ice
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not
Touch (don t touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison
You re poison running through my
Veins
You re poison, I don t want to
Break these chains
Your mouth, so hot
Your web, I m caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat
I hear you calling and its needles
And pins (and pins)
I want to hurt you just to hear you
Screaming my name
Don t want to touch you but
Your e under my skin (deep in)
I want to kiss you but your lips
Are venomous poison
You re poison running through my veins
You re poison, I don t wanna
Break these chains
Poison
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not
Touch (don t touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison
You re poison running through my
Veins
You re poison, I don t wanna
Break these chains
Poison
I want to love you but I better not
Touch (don t touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop