srijeda, 12.09.2007.

VRATILA SAM SE!

E pa drage moje vratila sam se najzad. Nisam imala nternet jedno vreme pa se zato nisam pojavljivala.
Ipak nije mi sve ttako ruzicasto...
Naime, opet imam problema sa kilama, pa bi vas sve zamolila da ako imate neke dobre dijete da mi ih prosledite ili posaljete.
Pocela sam da radim, tj. radim vec skoro mesec dana i jako mi je tesko na poslu. Slazem neke fakture i ostalu dokumenaciju po redosledu nekom i tako. Ledja me odvaljuju od sedenja.
Pocela sam ponovo da idem na aerobik od prosle nedelje, i mnogo mi se svidja novi program vezbanja. Jedva cekam danas da idem!
Hvala bogu da nisam trudna a provalila sam i zasto mi je kasnlo. To je navodno od leka antidepresiva koji pijem tako da je sve ok.
Citala sam vase postove de s mi neki rekli da ne pijem nikave lekove ni antidepresive,ali moram da vam kazem da ih nisam pocela piti i uzimati na svoju ruku nego mi ih je lekar prepisao.
Sto se mene same tice mnogo se bole psihicki osecam i funconisem. To su svi primetili.
Samo sto sam se malo ugojila ali nista strasno.
Tako da pomozite mi ako mozete!
Kiss!

- 16:04 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

My so called life...mojih groznih 21, moja bulimija, moja manicna depresija, moje granice, moj ljubavni zivot, moji tekstovi, moja muzika,moj...takozvani zivot!