četvrtak, 22.03.2007.

ewo mene opet

Sta da kazem. Opet sam bila bolesna i tako opet vezana za krevet. Nego moram da vam se poverim imam jedan problem koji je jos vazniji od kila. A to je bivsi decko!
Ne prestaje me zvati i slati poruke. Cas je bezobrazan prema meni i preti da ce me unistiti, a cas je dobar i zeli se pomiriti. Ja ne mogu vise ovako....vise ne znam sta zelim zbog njegovog mesanja i mislim da cu puci!!!!
Muka mi je od svega!
Sve je pocelo pre dve nedelje kad smo bili na jednoj zurci na kojoj mi je super bilo a on me je vodio. Tamo su bili svi nasi prijatelji. I on je odjednom poludio kad je cuo da ja zelim jos ostati sa prijateljima a on je zelio kuci da ide. I govorio je da ako smo zajedno dosli da zajedno moramo i otici kuci,a ja naprosto nisam jos zelela da idem kuci. On mi je zgrabio tasnu sa stola i poceo bezati sa mojim stvarima....ja sam ga ko najveca pacenica jurila po blatu i trazila i molila i plakala da mi vrati stvari i jeeddva sam uspela da ga nagovorim da mi vrati.
Onada je svasta bilo otisli smo kod mene kuci gde sam ga ja napusila za sve sto mi je uradio i rekao.
I od onda se nismo videli sve do prosle nedelje kad sam sama otisla do jednog kluba i srela njega on je opet poceo da me smara i ubedjuje da odemo negde da se pomirimo uz pice. Ja nisam htela. Posle je nastavio da me zove. Sta da radim sa njim???
A sto se tice kila izgubila sam nesto malo,ali treba jos dosta.....

- 14:13 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

My so called life...mojih groznih 21, moja bulimija, moja manicna depresija, moje granice, moj ljubavni zivot, moji tekstovi, moja muzika,moj...takozvani zivot!