ponedjeljak, 26.02.2007.

i opet...

Izgubila sam par kila ali to zahvaljujuci stomacnom virusu sto sam imala. Ali dacu sve od sebe da to tako i ostane. I da skala na vagi ide samo na dole i na dole.
Uzela sam pare za fitnes i samo treba da krenem ali to mi se jos ne da jer sam dobila. Stomak me odvaljuje...I naravno poceti da pijem vodu najmanje 3l dnevno!
Sada trenutno gledam da raspodelim muziku na svoje mesto a imam je stvarno mnogo ali to je jedan neizbezan posao koji moram da uradim.
Treba da nadjem si posao. Nikako da krenem da trazim. Mrzi me. A u junu polazem ispit za faks. Aj necu da vas zamaram sa svojim problemima. Trenutno mi je najveci problem kako skinuti kile...Pusa!

- 21:35 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

My so called life...mojih groznih 21, moja bulimija, moja manicna depresija, moje granice, moj ljubavni zivot, moji tekstovi, moja muzika,moj...takozvani zivot!