petak, 06.10.2006.

nema mie....

Vec par dana....do jaja...Inace puno sranja mi se desavalo tako da sam malo skrenula s puta i radila neke glupave stvari....ma pravila sranja...
Bila sam opet na rejvu!!!!Bilo mi ful! Znaaaciiii nikad jace zezanje,bila sam najludja i totalno mokra kolko sam se oznojila,a bilo otvaranje nekog starog kluba.
E,pocela sam da radim vec nedelju dana u kaficu jednom!
Znaci,extra mi je!
Ima jedan decko na kog se izgleda lozim...a njegova keva je bukvalno stalno u lokalu jer zive preko puta, i zene je bas super odma me zagotivila....
Ima sutra neka zurkica a jase rapistala tako da znam da on ide sto posto!
Vec sam se organizovala idem i jaaa!!!
Jebote,ponasam se ko neka klinka....a bas mi se svidja,ima divne crne oci i ne znam bas je ok lik....cini mi se!

- 19:58 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

My so called life...mojih groznih 21, moja bulimija, moja manicna depresija, moje granice, moj ljubavni zivot, moji tekstovi, moja muzika,moj...takozvani zivot!