petak, 22.09.2006.

uffff....taj posao!

Bas sam se umorila danas...i opet sam sed ruzila sa Miom...jebi ga...uplasila sam se jer je srce pocelo da me steze sve jace i jace svakog dana....bas me bolinamcor
Idem sad jos malo na trening!
Prija mi ekstra,a i sad kad sam zauzeta imam manje vremena da razmisljam o nekim glupostima!
Organizovala sam susret sa nekim forumasima da se vidimo u nedelju,jedva cekam!
Od ponedeljka krecem sa dijetom.
Danas sam bila u zdravoj hrani i prodavacica mi je dala neku diejtu,jos je nisam proucila ali cu vam je napistai u postu sigurno!
Sve vas ljubim i mislim na vas lepotice!
Kiss!

- 19:11 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

My so called life...mojih groznih 21, moja bulimija, moja manicna depresija, moje granice, moj ljubavni zivot, moji tekstovi, moja muzika,moj...takozvani zivot!