Erogeni genij s Venere

petak, 24.03.2006.

Svi za jednog, jedan...bode!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service




       Prije par godina sam upala u jedno muško društvo i njihovo utočiše – Jazbinu. Jednostavno su me oteli jednu noć na plaži i od onda sam im se i sama vraćala. Dvanaest Dalmatinaca i ja. :) Nakon par dana pita jedan od njih:
               -Ivana, s kim bi se od nas išla prošetati?-
              -Zašto?-
               -Zato..Koji od nas ti je najbolji?-
               -Pa svi ste mi super!-
               -Ma znam, ali ajde izaberi jednog pa da znan da si njegova i onda se više ne moramo trudit! Ovako smo svi napeti, prljaš nam mudante..-
       Haha, meni je to bilo taako zanimljivo, taj fenomen flerta, taj ogroman jaz među spolovima.

       Dečki su jedan drugome konkurencija sve dok cura ne izabere koga želi uzeti pod svoje plahte. Njihovo geslo je „koji god ubode, to je uspjeh svih nas!“.
Oni komentiraju svaku žemku, odmjeravaju je od glave do pete iz svakog kuta, natječu se koji će ju prije dobit, na koju foru će past, kad će mu dat..za njih je sve to kladionica.
Nekad će neki možda i prepustit ako mu je lega zaljubljen do neba i natrag, nekad i neće, ali i dalje će se oni družit, pit pivo, igrat nogomet..bez obzira na ishod meča.

       Kod cura je skroz naskroz drugačije..
Jedna kaže „pogledaj onog tipa u plavoj jakni, stoji desno za šankom, sad gleda nešt gore tamo..vidiš ga? E, kaaako mi je dobar..“ i to je to, to je znak za ovu drugu da ništa više s njim ne smije, ma ne može joj bit ni u petogodišnjem planu! Gotovo je, ona je to izrekla i ti se povlačiš, sve i da bi za njega oštrigala sve ovce gorskog kotara i muzla krave sedam mjeseci, fajront mala.
Praviš se čak i da ti nije baš dobar, prikrivaš kako god znaš da su ti koljena otkazala kad je on u videokrugu od deset metara, a smiješ reći da je zgodan onda i samo onda kad ona pita „jel ti bar malo zgodan?“, i to više onak, za njenu dušu.
Ako dečko ipak zagrize u tvoj guz, ti se i dalje praviš da ti nije baš dobar, ako i dalje želiš imat prijateljicu. Velike su šanse da ga na kraju neće ni jedna dobit – jedna ne može, druga ne smije.
Žena je ženi vuk.


       Mislite drugačije?


- 01:10 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Ja sam otrowna Ivana..