SAE vs. EVE ZMAJEVSKA*

srijeda , 09.05.2018.

Eve Zmajevska: I TOČKA

svira
02 veljače 2016
jeste li mi je vidjeli igdje
"moja kriva da speri oh pri ruho mila igra
da svod mreža dvije 'jeste li mi je vidjeli igdje'
se ne se zraka mi te sve dočekuje i me novi Sara
k'o moja let pamti nadglasava"
mila
.

Sven Adam Ewin: HOĆEŠ U VRAPČE? PITAM, HOĆEŠ U VRAPČE?

hodaš nadzemljem
a sva podzemna po zmajevsku
rigaš nadmenost ti nedodirljiva
a nitko pitomiji

toliko

pred gradskom kavanom zovem te: eve eve
eve
to sam ja sae
ti se okreneš meni profilom
i nepomično fiksiraš vrh zagrebačke katedrale
tvoja kosa na vjetru šapuće ti u uho
reci tom idiotu kako slijedi:

nasjeckati
podne
na
staklene
iskre
i
zabijati
ih
u stopala.
bit'
himna
zakrvavljenom
maršu
prilika.
i živ
ostati.

to je bila greška draga moja
jer čim si to rekla u uho oholosti
ja smjesta zovnem doktora jukića
vlado bogati daj pokupi ovu malu
provedi je kroz hodnik pamćenja
bit će dosta dva elektrošoka
čvrsto je veži
grize

da da eve
sa saeom se nije zajebavati
ti znaš da kad se on okrene okrene se sve protiv njega
ah ti moja čista prepotencijo ti nedostupna ljepoto
ti uvijek moja iv

priđi bliže
želim ti nešto šapnuti:
posjetit ću te u subotu u ludnici
predstavit ću se kao tvoj fanatični ljubitelj koji te je došao ubiti
e sad hoćeš li moći izdržati srijedu četvrtak i petak bez smrti mila?

no hajde
čuvena prgavice
pretvori se u crnu mrlju hrvatske književnosti
i saspi mi u lice svoju antologijsku u originalu
i bez kraćenja molim

hej ti.
čuj.
ubila se Philia.
ovako

tik

tak
.

Ivana Bešlić rođena je 1983. Pod umjetničkim imenom Eve Zmajevska, godinama njeguje autorski blog „Kroz hodnik pamćenja“. Isti naslov nosi njezina prva knjiga poezije koju je objavila u posebnom izdanju. Kod kritike stekla atribut originalnosti na književnoj sceni Hercegovine, ali i filmskoj. Za njeni umjetnički rad publika ju je okrunila u Širokom Brijegu kada je kao redateljica kratkog filma Lice na WHFestu osvojila nagradu publike.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.