OSVETA ŽENE

ponedjeljak , 26.02.2018.

sav pod okriljem noći
nalik zadnjemu tatu
ti ćeš mi opet doći
s njenim ružom na vratu

sveg ću te iskrvarit
iskopat ću ti oči
a ti ćeš uzet stvari
i u noć svoju poći

a ja ću... no da skratim
ja neću podleć plaču
ja strasno ću se dati
uličnom poljevaču

kad dođeš da mi cviliš
da ljubav sam ti žarka
ja ljubit ću te mili
ko zadnja uličarka

i zadnju noć u dvoje
mi provest ćemo ludu
i tijelo će ti moje
mirisati po bludu

a k njoj kad odeš… opet
tad bit će što sam htjela
jer do nje ćeš se popet
sa vonjom moga tijela

kad skinete se nagi
i takneš usnu njenu
ona će reći: dragi
smrdiš na laku ženu

i draga će te tvoja
izbaciti iz stana
i kucat ćeš na moja
al bit će zaključana

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.