SAE vs. BERTOLT BRECHT

subota , 10.02.2018.

Bertolt Brecht: VI ŠTO ĆETE IZRONITI IZ POTOPA

Vi što ćete izroniti iz potopa
U kojemu smo mi potonuli,
Spomenite se,
Kad budete govorili o našim slabostima,
I mračnog ovog vremena
Kojem ste umakli.

Jer mi smo išli, mijenjajući zemlje češće no cipele,
Kroz ratove klasa, očajni
Kad je samo nepravde, ali ne i bune bilo.

A znamo i sami:
Mržnja, čak i prema podlosti,
Unakažava crte lica.
Gnjev, čak i onaj zbog nepravde,
Čini glas promuklim. Ah, mi
Što htjedosmo pripremiti tlo za ljubaznost,
Sami nismo mogli biti ljubazni.

Ali vi, kad najzad dođe vrijeme
Da čovjek čovjeku bude drug,
Spomenite se nas
S trpeljivošću.
.

Sven Adam Ewin: NIJE OVO ŽUĐENO VRIJEME

Mi nismo više niti sjena,
Iz oka samo mržnja sijeva.
Lica su nam unakažena
Od količine anti-gnjeva.

Nije ovo žuđeno vrijeme,
I nikad neće biti. Ali,
I kad bi došlo, bez dileme,
Zagrizao bih cijankalij.

Dođi k meni prozukla glasa,
Pazi! Ovdje kamera snima!
Ja nisam više bivša klasa;
Ja samo mrtav, drug sam svima.

Poslušaj mrtvog. On ne laže.
Taj nikad nikog ne prokaže.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.