SAE vs. BELA AHMADULINA

četvrtak , 11.01.2018.

Izabela Ahatova Ahmadulina: ZA MOJIM TRAGOM

Ne trati na me mnogo vremena,
do pitanja mi tvojih nije.
Očima dobrim i vjernima
ne traži ruke koje krijem.

U proljeće ne hodaj lokvama
za mojim tragom svako veče.
Ja znam, i kad bismo se sastali
taj susret nista donijet neće.

Ti misliš, znam, da ja zbog gordosti
ni pogledati neću u te.
To nije ponos, ja u žalosti
prolazim glave uzdignute.
.

Sven Adam Ewin: DA SMO SE RANIJE SRELI

O, šarmu, o, dobroto
Svud oko ruskih njiva
Gdje si pjevala sotto,
Gdje KGB se skriva.

Tebe je, ruska sjenko
(Prema vlastitoj skici),
Ljubio Jevtušenko,
Volio Solženjicin.

No njih je oba, davno,
Shrvala đelozija,
Jer znali su da javno
Volio sam te i ja.

O, da si znala za me,
Došla bi tajnim putom,
Sa gardom prve dame
I glavom uzdignutom.

Šećući svaku večer,
Otrovani slobodom,
Našli bi mrvu sreće
U baricama s vodom.

Po tim lokvama ali,
Ne bi gazili, k vragu!
Jer bi nas prepoznali
Po našem mokrom tragu.



href="https://blog.dnevnik.hr/poezis/slike/originals/akhmadulina_1786164f.jpg" rel="gallery[1515664065]" target="_blank">


.
Ahmadulina Bela (Bella) Ahatovna, ruska pjesnikinja (Moskva,10. IV. 1937 – Peredelkino kraj Moskve, 29. XI. 2010).

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.