SAE vs. TITO BILOPAVLOVIĆ

nedjelja , 07.01.2018.

Tito Bilopavlović: POSLJEDNJE LUDINO PISMO

Kralju predragi, pjesnici sve lošije pjevaju.
Sve neke splačine, čista trubadurska kenjaža.
Ili im krčmari u vino vodu lijevaju
ili je cijela vrsta uspavana od apanaža.

Lickavi eunusi, školnički znalci prozodije,
prišipetlje u dvorskoj sviti, sve sami puževi.
Zar ste tom soju dali Polihimniju da vodi je
poslije mrtvih pjesnika koji bijahu muževi?!

Zašto ste, kralju, uzničarima dali estetiku
u nadležnost, pa svi koji Vam govore istinu
bivaju optuženi za puntarsku patetiku?
Obznanimo, kralju, za njih zajedničku istinu:

Neka svi pjevaju slobodnije od dvorske lude!
Gnjidom neka je prozvan tko servilan bude bio!
Ako unjka, slini, kenjka - nek ismijan bude!
Učinimo tako, kralju, il' odoh i ja. Addio!
.

Sven Adam Ewin: ODGOVOR KRALJA

Ne idi, Tito! Slažemo se u svemu.
Svakom pjesniku ja ću slobodu dati.
Neka mi skreše. Neka ne bira temu.
Al daj i kralju mogućnost da mu vrati.

Evo, pozivam sve drske zajebante,
Meni u lice saspite psovku marsku.
No uz uvjet da bude tante za tante:
Vi po pjesničku, a ja vama po carsku.

I nitko neka ne kenjka, unjka, slini;
Recite glasno sve što vam je na umu;
Budite iskreni. Prosti. Nimalo fini;
Što na umu – neka vam bude na drumu.

A kad svršite, ja ću, po carskom pravu,
Ja ću onda… skratit vas lijepo za glavu.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.