URSULA

srijeda , 03.01.2018.

Oršula, Ursula, ne budi dijete,
U ruci mi je pitomi nož, fiksni Blade Knife,
Oštrica mu se presijava hemoglobinski.

Lažem,
To je vrlo žedan nož s drškom od kravlje bedrene kosti
Iz Melenaca. Tamo ima pašnjak. Znaš. Nemoj da ti nabrajam
Sinonime. Dugo bi
Trajalo.

Lažem.
U ruci mi je kalota kamenog odbojka,
Primordijalna ljubav praoca. Lažem.
U ruci mi je kurbanski nož. Zlato. Crni čelik.
Zagrljaj lijevom rukom.

Lažem.
To je dugi nož zariven u noć.

Lažem.To je laser, on je preteča svih noževa,
Oršula, za ime boga, slušaj me.
Lažem,
Dokle ti moram govoriti?

Ti si preteča svih žena.
U tvojem srcu topi se moj čelik, moj kamen,
Moj predak, prokleta da je povijest noževa,
Tvoje dojke, tvoj prorez, moje usne, krik.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.