777

srijeda , 13.12.2017.

bila si mi sve
ali totalno divlja i neukrotiva
a ja dominantno insuficijentan
i ja to nisam više mogao podnijeti
bez pomisli na nasilje

tada mi demon šapnu: vudu lutka!

kreirao sam je od crne tkanine
u noći mladog mjeseca
dao sam joj tvoje ime

zatim sam je bjesomučno ubadao nožem
u glavu
u srce
u želudac
i glasno izgovarao
moj si rob moj si rob moj si rob

kad sam to izgovorio po stoti put
oko nogu mi zazvečaše gvožđa
a ispred mene iskoči prelijepa mulatkinja
gola kao od majke rođena

bit ćeš moj rob šapnula je
rekao sam: ??????

u tom trenutku
iz razderane lutke
ispuzao je crni demon
i pokazao mi na ljepoticu:
ovo je tvoja mlada haićanka

zatim se sagnuo do moga uha
i rekao: momče
mislim da si napravio
malu grešku u zazivanju kod broja 777

pogledao sam prvo u okove na nogama
i sjetio se sidneya poitiera koji sjekirom na panju
rasijeca svoje okove
rekoh nema šanse svene
ono je holywood a ovdje ne pomaže ni garnitura
za autogeno rezanje tankerskog trupla

žderali su me ritualno i naizmjence
moja ljepotica
i demon

ona se sirovo hihotala kad bi zagrizla
u moju osjetljivost na ljubav
a demon je točio
domicilnu medovinu
u koju je dodao šaku praha španjolske mušice

možete misliti što joj je radio

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.