ZALAZAK SUMERANA

ponedjeljak , 04.12.2017.

poput stare sumerske civilizacije
tijelo mi ocvjetava
češljam se u razdjeljak

bjesomučno navodnjavanje
s intenzivnom eksploatacijom tla
rezultiralo je zasoljavanjem
napustile su me ptice i dio žohara

moja je drvena građa isprhla
vrčevi tonu u pijesak
neobrijan pubis
kosti zazivlju pretke
stih mi više ne slijeće na čelo
krv mi vrvi amebama
uglavnom iz os sternuma asurbanipala
one jednostanično vijećaju što dalje?

ništa

počet ću pisati poeziju rano ujutro
kao sanja baković a možda ću odvaliti
i jedan jači tečaj kreativnog pisanja poezije
u Ce Ka Pe-u kod voditeljice Sanje Vučković
ili kod Branka Čegeca ako položim prijemni

ha čuj
diploma je diploma
a poslije možemo damir radić i ja
otvoriti svoju školu kreative
za vrhunske pjesnike

bit će šou
udružit ćemo znanje
ja ću pisati slabe stihove
a damir će na njima poantirati svoju osjećajnu poeziju

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.