KNJIGA IZLASKA U POEZIJI

14.07.2014., ponedjeljak

DOLAZAK NA SINAJ

...........................................................................................................................................................................................................

Image and video hosting by TinyPic
Tri je mjeseca otkako su iz zemlje ropstva izišli
Pa su nakon dugog hoda i do brda Sinaj prišli
Tu u pustinji pred brdom njihov tabor je bio
A na brdo nitko osim Mojsija i Arona nije smio

Mojsiju je Bog još iz gorućeg grma bio rekao
Da do tog brda k Njemu dođu, pa je to i dočekao
Ode Mojsije na brdo dok je narod ostao dolje
Da čuje opet taj glas s Neba, taj glas Božje volje

I reče Bog: Na orlovskim krilima sam vas nosio
narode izabrani, kojeg sam za vjernost prosio
Bit ćete mi narod svećenika, narod svet
biti ćete mi predraga svojina mimo cio svijet

No da bi to takvi bili - morate mi vjerni biti
Držati moj Savez i Njemu se pokoriti...
Mojsije kaza narodu za Savez što se ne smije kršiti
A narod jednoglasno reče da će volju Božju vršiti

Tad Mojsije opet ode pa kaza Bogu njihove riječi
A Bog će njemu da u penjanja na brdo narod spriječi
Brdu, ko drvu spoznaje dobra i zla - nisu smjeli prići
Ni podnožja se dotaknuti jer će ih smrt stići

A prekosutra će se On u gustom oblaku spustiti
Govoriti s Mojsijem, a tek kasnije narod gore pustiti
Na otegnuti zvuk trube mogu i oni ići - tako Bog odredi
A do tad se posvetiti trebaju kako propisuju obredi

Kako reče Bog tako je bilo – gust se oblak nad brdo nadvio
S munjama i gromovima kao znacima, Bog je tu očito bio
Bog je u obliku ognja sišao i brdo Sinaj se zavilo u dim
Narod ostade dolje a Mojsije ode pričati s Njim

Dim se dizao kao dim iz neke peći
A onda je bivao sve veći i veći
Brdo se treslo i zvuk trube dođe
A samo Mojsija Bog pozva da pođe

Kad se popeo Bog mu opet naredbu istu prozbori
Da se narod ne penje na brdo, neka ih upozori
Jer mnogi će poginuti ako se penjati odrede
Zato neka im granice stavi, a onda i Arona povede
...

I danas bi Bog silaziti mogao i grmljavinom govoriti
Al tišina se njemu sviđa i preko nje nam želi zboriti
Kad dođem na sat klanjanja pred Presvetim
Zašto da se naroda ovog i brda onog ne sjetim?

Jer isti je to Bog uz zvukove trube ili lagan stih
Onda je bio tako glasan, a danas tako tih
Onda je on sam dizao dim, a sad mi tamjanom kadimo
I ako nam ne govori osjećajima, mi se lako hladimo

Mi bi mu možda samo pjesmice slatke pjevušili
A kad bi znali Tko je on od tog znanja bi se srušili
I danas se razni tabori traže, kao molitvena mjesta
Al često se bez promjene vraća i odluka čvrstih nesta

...
O daj Bože da iz molitava uvijek izlazimo bolji
I da spremniji budemo prepuštanju Tvojoj volji
Ako ti obećajemo da ćemo čuvati Riječ Tvoju
Daj da to i vršimo, odlučni u životnom boju

Marijo, Majko, pomozi nam da Tebe slijedimo
da prekršenim obećanjima Boga ne uvrijedimo
daj da čuvamo Riječ Božju i u srcu prebiremo
s Bogom u srcu da živimo i jednom umiremo

- 14:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Brojač posjeta