Abortus Duše

četvrtak, 11.05.2017.

razLIKe






navikana goro

napunjena slamom

kravo

ljut sam u sebi

na tebe

bijes

blijeda fleko

mreno u oku

stidna dlako

jezika mog

koliko treba da još

koliko da budem

koliko daleko

da odem

da znam

da vidim bolje

bez polarizacije

da si i ti

da nisam samo ja

nule dodavao

razlike pravio

daljine nadvikao

žico bez ptice

gitaro bez žice

sluha nemam

za tebe više

nemam sitniša

da okrenem broj

da priznam

sam sebi

da nisam tvoj

rukav na košulji

otkopčan svijet


In focus

11.05.2017. u 06:07 • 3 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora