Abortus Duše

četvrtak, 11.05.2017.

tarantalov vrt





Svaki put kada zatvorim oči

isti koraci mi dolaze u susret

istim ritmom se približe srcu

pokucaju snažno

pokucaju opet

zatim uđu

tiho i bez pitanja

vrata ostave redovno otvorena

puste i hladnoću da uđe

puste i sumnje

i slutnje

sve namotaje moje boli

sve samoće koje sam otjerao

i nedovršene krajeve

mojih tragedija

mojih prošlih života

mojih rupa

svih mojih promašaja

svih mojih inspiracija

koje ne dolaze iz dosade

koje bih mijenjao za osmijehe

rado bih mijenjao mladost

za tvoju starost

jedan prema pet

opet muk

koliko još dugo češ ostati danas

podočnjacima obilježim susrete

napuklim venama ispišem datume

povezane su sve slijedeće

prošle su podvezane

namjerno

meni

da budem zemlja opet

jalova i žuta

da budem lonac

napravljen od nje

da skupim opet ove suze

i prospem prije mraka

po bjelim ružama koje

rastu u nekim tuđim vrtovima

tarantalovim

11.05.2017. u 06:32 • 4 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora