Abortus Duše

nedjelja, 14.05.2017.

šutnju doneseš








I na ramenu proneseš šutnju

ganut u halucinacijama kraj

ostavi mi suđe neoprano

čudim se tišini noćima poslije.

I na ramenu proneseš šutnju

jednodnevne leptire ispratim

dugo poslije gledam taj prah

stojeći na pragu ispred svjetlosti

podignem obrvu spojenih otoka

ispratim svaki tvoj zalazak.

I na ramenu proneseš šutnju

nađem ravnotežu na koljenima

kao dvorac od pijeska sačekam

plimu doneseš u koracima.

I na ramenu proneseš šutnju

obećaš još veći povratak

na tračnicama odvojenih svjetova

zaboravljene potpetice

nikada završenog plesa

izdignem se svaki put kad

na ramenu proneseš šutnju...

14.05.2017. u 17:14 • 7 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora